Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Sprawdzenie czy w danym dniu jest sobota i godzina 2.00


Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 13.06.2014 14:40


i to pobiera numer dnia tygodnia licząc od 0 (poniedzialek).
Sprawdzam to dzi i pokazuje ze dzis jest piaty dzien (sobota). A to nieprawda. Czyli liczy od 1 tak?
Czy blednie rozumuje?
0-niedziela,1-poniedzialek,...,6-sobota Bodajże tak to idzie (ale 6 na pewno to sobota) :D

(Polecam ci użyć mojego sposobu bo 1-poniedzialek,...,7-niedziela :D)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.06.2014 06:11

Witam.
Jak sprawdzic czy w danym dniu jest sobota?
Myslalem nad get_systime() zeby dodawac wartosc jaką stanowi tydzien ale to bez sensu. Wtedy musialbym zapisywac ta wartosc do pliku itd itp.

A jesli jest sobota to jak sprawdzic czy jesto godzina 2.00? Taskiem sprawdzac co jakis czas czy jak?
  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 12.06.2014 07:09

http://amxx.pl/dokum...a/f116/get-time

 

http://amxx.pl/dokum...117/format-time


  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.06.2014 09:24

date time
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 UTeam

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:404 Not Found
Offline

Napisano 12.06.2014 11:33

@up

 

Czyli wystarczy zrobic cos takiego ?

new rok, miesiac, dzien;
date(rok, miesiac, dzien);

new godzin, minut, sekund;
new unix = time(godzin, minut, sekund);

Czyli na przykladzie Sobota 2:00 to bedzie tak ?

if(dzien == 6 && godzin == 2)


#5 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 12.06.2014 13:29

Czyli wystarczy zrobic cos takiego ?

Nie gdyż dzień to jest dzień danego miesiąca (1-31) a nie tygodnia (1-7)

 

 

Do obliczenia dnia tygodnia możesz użyć algoytmu zeller'a :D

 

Funkcja oparta na nim:



ObliczDzienTygodnia(r,m,d)
{
	new x,y,q
	x = 1+(9+m)%12
	y = r-(x>10)
	q = y%100
	return (((13*x-1)/5+q+q/4+6*y/100+d+5)%7)+1
}

TwojaFunkcja()
{
	new rok, miesiac, dzien,h
	date(rok, miesiac, dzien)
	time(h)

	if(ObliczDzienTygodnia(rok,miesiac,dzien) == 6 && h == 2) // Jee jest teraz 2 godz w sobotę :D
}

  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#6 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.06.2014 13:27

Uzywam czegos takiego:
new szData[2];
   get_time("%w", szData, charsmax(szData));

   log_to_file(FILE, "%s", szData)
i to pobiera numer dnia tygodnia licząc od 0 (poniedzialek).
Sprawdzam to dzi i pokazuje ze dzis jest piaty dzien (sobota). A to nieprawda. Czyli liczy od 1 tak?
Czy blednie rozumuje?
  • +
  • -
  • 0

#7 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 13.06.2014 14:40   Najlepsza odpowiedź


i to pobiera numer dnia tygodnia licząc od 0 (poniedzialek).
Sprawdzam to dzi i pokazuje ze dzis jest piaty dzien (sobota). A to nieprawda. Czyli liczy od 1 tak?
Czy blednie rozumuje?
0-niedziela,1-poniedzialek,...,6-sobota Bodajże tak to idzie (ale 6 na pewno to sobota) :D

(Polecam ci użyć mojego sposobu bo 1-poniedzialek,...,7-niedziela :D)


  • +
  • -
  • 3
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#8 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.06.2014 15:16

Dobra. Pokombinuje jeszcze coś i napisze co jest co.

Ale dzis pokazuje 5 (piatek). Zobacze w niedziele
  • +
  • -
  • 0

#9 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 13.06.2014 15:26


Ale dzis pokazuje 5 (piatek). Zobacze w niedziele
Czyli jest tak jak napisałem
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#10 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.06.2014 07:27

Niedziela - 0

Pon - 1

...

Sobota - 6

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych