Witam
Jak za pomocą fakemety zmieniać oświetlenie na mapie?
W engine jest to: set_lights a fakemeta?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź szelbi, 09.06.2014 18:01
engfunc(EngFunc_LightStyle, 0, "a");
Przejdź do postuConnecting players could have blinking lights.
Players arms could be wrongly colored.
That's why it's really better to use set_lights
Napisano 09.06.2014 17:52
Witam
Jak za pomocą fakemety zmieniać oświetlenie na mapie?
W engine jest to: set_lights a fakemeta?
Napisano 09.06.2014 18:01 Najlepsza odpowiedź
engfunc(EngFunc_LightStyle, 0, "a");
Connecting players could have blinking lights.
Players arms could be wrongly colored.
That's why it's really better to use set_lights
Napisano 09.06.2014 19:02
Dobra dzięki.
Ja chce zatrzymać całą gre i przyciemnić ekran a potem rozjaśnić.
Czy to może źle wpływać na to co napisałeś wyżej?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych