Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Prosba o dodanie modeli do 4 perkow

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 camelovy

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.06.2014 17:29

Witam. proszę o dodanie odpowiedniej liniki do tych perkow aby czytaly one modele. Modele niech nazywaja sie tak samo jak perki

 

 

AWP Camela

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "AWP Camela";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = false;
}
	
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

Deagle Master

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Deagle Master";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Deagle'a 1/4";

new bool:ma_perk[33]

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "B4DZ!0");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_DEAGLE);
	ma_perk[id] = false;
}
	
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1, 4) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

Elitarne m4

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>


new const perk_name[] = "Elitarne m4";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1 i +10 dmg z niego";

new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33]

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Dr@goN");
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 11);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	ma_perk[id] = true;
	cod_give_weapon(id, CSW_M4A1)
	wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	cod_take_weapon(id, CSW_M4A1)
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(ma_perk[idattacker] && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker])*1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	return HAM_IGNORED;
}

Zlote AK

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Zlote AK";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 i dodatkowe 10 obrazen z niego";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
  
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "Perk Tajemnica Specnaz zostal zrobiony przez Kofi");
        cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
        ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
        cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
        ma_perk[id] = false;
}
  
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
  
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
  
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
          
        return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

CsTopek.PL ^D^


#2 ZbawienieŚwiata

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:93
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.06.2014 19:49

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/cod/w_m3.mdl");
    precache_model("models/cod/p_m3.mdl");
    precache_model("models/cod/v_m3.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
    new weapon = read_data(2);

    if(ma_klase[id])
    {
        if(weapon == CSW_M3)
        {
            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m3.mdl")
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m3.mdl")
        }
    }
}
 

 

Dodaj to :)


  • +
  • -
  • 0

Wykonuje paczki COD MOD... 

Tanio!

Więcej informacji na PW.


#3 SevSon-

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 11.06.2014 14:29

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/cod/w_m3.mdl");
    precache_model("models/cod/p_m3.mdl");
    precache_model("models/cod/v_m3.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
    new weapon = read_data(2);

    if(ma_klase[id])
    {
        if(weapon == CSW_M3)
        {
            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m3.mdl")
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m3.mdl")
        }
    }
}
 

 

Dodaj to :)

 

 

Zrobilem tak i errory:

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
codperk_zloteak.sma(57) : error 017: undefined symbol "set_pev"
codperk_zloteak.sma(57) : warning 215: expression has no effect
codperk_zloteak.sma(57) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codperk_zloteak.sma(57) : error 029: invalid expression, assumed zero
codperk_zloteak.sma(57) : fatal error 107: too many error messages on one line
 
Compilation aborted.
4 Errors.
 
 
 
Tutaj perk :
 
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Zlote AK";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 i dodatkowe 10 obrazen z niego";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
  
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "");
        cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
        ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
        cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
        ma_perk[id] = false;
}
  
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
  
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
  
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
          
        return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/Perki/w_ak47.mdl");
    precache_model("models/Perki/p_ak47.mdl");
    precache_model("models/Perki/v_ak47.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
    new weapon = read_data(2);

    if(ma_perk[id])
    {
        if(weapon == CSW_AK47)
        {
            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Perki/v_ak47.mdl")
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/Perki/p_ak47.mdl")
        }
    }
}

  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#4 Gryzon

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:107
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymek
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 14.06.2014 08:27

Łapaj, zobacz czy działa.

ścieżki:

models/v_AWPCamela.mdl

models/v_deaglemaster.mdl

models/v_elitem4.mdl

models/v_zloteak.mdl

 

 

Załączone pliki



#5 SevSon-

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 16.06.2014 06:39

Wrzucilem Zlote Ak na serwer i model nie dziala

 

Model o nazwie v_zloteak.mdl wrzucilem do cstrike -> models

 

W paczce z modelami do ak byly 3 pliki , wzielem ten co mial z poczatku v_nazwa.mdl


Użytkownik SevSon- edytował ten post 16.06.2014 06:41

  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#6 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 16.06.2014 06:47

Pobiera Ci w ogóle te modele?
I rozumiem tylko nie wyświetla ich po otrzymaniu przedmiotu ?

Sprawdzałeś czy masz jakiekolwiek logi?

Stosujesz dodatkowo może GHW_Replacement?

 

Jeśli tak to nie wyskakują czasem jakieś logi po otrzymaniu broni w konsoli, z problemem z eventem CurWeapon ?

A w tym co wyżej kolega CI zrobił to akurat jest wykorzystywany ten event :)

Ponieważ wiem, że sam miałem trochę problemów i sypał się po prostu Event CurWeapon


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#7 SevSon-

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 16.06.2014 07:01

Tak. Model sie pobiera

W konsoli nie ma zadnych errorow

 

Perk normalnie dostaje lecz model jest standardowy

 

GHW_Replacement nie mam wgrane. Moze to pomoze?

Ale jak mam tam dopisac podmiane odnosnie perku?

 


  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#8 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 16.06.2014 07:15

Tak. Model sie pobiera

W konsoli nie ma zadnych errorow

 

Perk normalnie dostaje lecz model jest standardowy

 

GHW_Replacement nie mam wgrane. Moze to pomoze?

Ale jak mam tam dopisac podmiane odnosnie perku?

Skoro nie masz GHW to moja teza odpada, ponieważ event CurWeapon wykorzystywany w przedmiocie nie ma z czym po ludzku pisząc "kolidować, gryźć się" więc powinien bezpośrednio działać .

Model jest standardowy i nie zmienia się tak?

Spróbuj zastosować ten poradnik:

 

http://amxx.pl/topic/43908-zmiana-modeli-broni-dla-klasperkow/

I wgrać modele V_ W_ P_

Możliwe, że on działa . A bynajmniej powinien.
Poradzisz sobie ?


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#9 SevSon-

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 16.06.2014 07:24

Ok. będę probowal. Jak cos mi nie wyjdzie to będę pisal ;)


  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych