Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana szybkości ruchów myszką?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 07.06.2014 22:04

Hej wszystkim.

Sytuacja wymaga ode mnie, żebym mógł ustawić graczowi w danej sytuacji to, z jaką szybkością będzie mógł operować myszką. Jakiekolwiek ustawienie, które da taki efekt jest bardzo mile widziane ;) A szczególnie coś, co nie wymaga client_cmd, bo nie wiadomo czy wszystkim to zadziała (właśnie, nawiasem mówiąc, może ktoś mi przy okazji powiedzieć czy wszystko z client_cmd jest zablokowane, czy tylko wybrane komendy dla Steamowców?).

Pozdrawiam!


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 07.06.2014 22:29

Zawsze zakładaj, że wszystko. A tym bardziej to, co zmienia konfigurację gracza, dla przykładu bindy (bo np komendę connect jeszcze da się przeboleć i dziwię się valve, że ją blokują... No chyba że w celu zapobiegania "wirusom" na serwerach...).

Zmiana więc prędkości myszy gracza poprzez wykonywanie na nim komendy odpada. W inny sposób czy da się to zrobić? Można "korygować" pozycję gracza, dla przykładu gdy chcesz zwolnić gracza celownik o połowę, sprawdzasz w pre_thinku o ile pozycja jego celownika się zmieniła w porównaniu do poprzedniego thinka i "ucinasz" ją o połowę. Pamiętaj tylko, że jeśli się zmieniła o 1 jednostkę to nie możesz za każdym razem zmieniać tego na 0, bo zablokujesz celownik gracza całkowicie (a think może się wykonywać na tyle szybko, że każda zmiana będzie rejestrowana o 1 jednostkę). Sprytnym rozwiązaniem na to jest flaga "połówek". Zmieniasz jej stan w momencie, gdy różnica w położeniu jest wyrażona liczbą nieparzystą i dzielisz tą liczbę na pół. Jednak zaokrąglasz po podzieleniu o 1 w górę lub o 1 w dół w zależności od stanu flagi, przez co przy ruchach o 1 jednostkę blokujesz co 2 zmianę, dzięki czemu zachowana jest jako taka płynność ruchu.

Jednak takie mieszanie z pozycją celownika może doprowadzić albo do migania u gracza ekranu gdy porusza się bardzo szybko (bo najpierw gra po jego stronie przeliczy pozycję po swojemu, a następnie serwer prześle informację, że pozycja ma być inna i nastąpi "przeskok"), albo celownik na ekranie gracza będzie w innym miejscu, niż na serwerze (bo serwer i klient się "rozsynchronizują"). Może też wcale nie zadziałać albo do prawidłowej zmiany potrzebować orpheu, ciężko to przewidzieć bez dokładnego badania w jaki sposób jest pozycja celownika obliczana i korygowana po stronie klienta jak i serwera.
  • +
  • -
  • 2

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.06.2014 10:27

Dodam tylko do wypowiedzi gwyna

 

http://amxx.pl/pevresearch

 

pev_fixangle

pev_v_angle


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych