Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Muzyka na freeday jb cypis


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 anon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 07.06.2014 13:59

Cześć

chciałbym wstawić muzykę na fd ścieżka dźwiękowa sound/szakal_fd.mp3

Próbowałem samodzielnie wstawić muzykę ale plik się nie ściagal

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("jb_cypis/freeday.wav");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	jail_remove_game_hud();
}

public OnRemoveData(day)
{
	jail_remove_game_hud();
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!

setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...

//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		jail_set_prowadzacy(0);
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
			
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
	}
	else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
	{
		szInfo = "";
		szInfo2 = "";
		
		jail_set_god_tt(false);
		jail_set_god_ct(false);
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_tt_hit_ct(false);
		
		setting[0] = 0;
		setting[1] = 0;
		setting[2] = 0;
		setting[3] = 0;
		setting[4] = 0;
		setting[5] = 0;
		setting[6] = 0;
		setting[7] = 0;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		client_cmd(0, "spk jb_cypis/freeday.wav");
			
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
				user_kill(i);
		}
	}
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Pomager'ek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 07.06.2014 14:34

Spoiler

 

 

muzyke wzucasz do cstrike/sound/jb_cypis/<< do tego folderu nazwa szakal_fd.mp3 < nazwa musi byc taka muzyki


Użytkownik Pomager'ek edytował ten post 07.06.2014 14:37


#3 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 08.06.2014 18:33

Muzyka się nie ściąga.

 

EDIT: Jak sam sobie j.ą "ściągnąłem" to też nie działała.


Użytkownik Szakal331 edytował ten post 08.06.2014 18:36

  • +
  • -
  • 0

#4 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 09.06.2014 15:02

No ******* pomóżcie

Tak teraz mój kod wygląda

 

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
 
new id_freeday;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("sound/misc/szakal/szakalfd.mp3");
}
 
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
jail_remove_game_hud();
}
 
public OnRemoveData(day)
{
jail_remove_game_hud();
}
 
/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
 
//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!
 
setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...
 
//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!
 
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
jail_set_prowadzacy(0);
jail_set_prisoners_micro(true, true);
 
setting[0] = 2;
setting[1] = 1;
}
else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :)
{
szInfo = "";
szInfo2 = "";
 
jail_set_god_tt(false);
jail_set_god_ct(false);
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_tt_hit_ct(false);
 
setting[0] = 0;
setting[1] = 0;
setting[2] = 0;
setting[3] = 0;
setting[4] = 0;
setting[5] = 0;
setting[6] = 0;
setting[7] = 0;
}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
client_cmd(0, "spk sound/misc/szakal/szakalfd.mp3");
 
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
user_kill(i);
}
}
}

 


  • +
  • -
  • 0

#5 DaFFyy

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -38
Absolutna Porażka

  • Postów:214
  • GG:
  • Lokalizacja:Warsss
Offline

Napisano 12.06.2014 20:53

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/freeday.mp3")

}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    jail_remove_game_hud();
}

public OnRemoveData(day)
{
    jail_remove_game_hud();
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!

setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...

//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
    {
        jail_set_prowadzacy(0);
        jail_set_prisoners_micro(true, true);
            
        setting[0] = 2;
        setting[1] = 1;
    }
    else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
    {
        szInfo = "";
        szInfo2 = "";
        
        jail_set_god_tt(false);
        jail_set_god_ct(false);
        jail_set_ct_hit_tt(false);
        jail_set_tt_hit_ct(false);
        
        setting[0] = 0;
        setting[1] = 0;
        setting[2] = 0;
        setting[3] = 0;
        setting[4] = 0;
        setting[5] = 0;
        setting[6] = 0;
        setting[7] = 0;
    }
}

public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
    {
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/freeday.mp3")

            
        jail_open_cele();
        jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
    {
        for(new i=1; i<=MAX; i++)
        {
            if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
                user_kill(i);
        }
    }
}

Mistrze


  • +
  • -
  • 0

#6 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 12.06.2014 21:34

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/szakal/szakalfd.mp3")

}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    jail_remove_game_hud();
}

public OnRemoveData(day)
{
    jail_remove_game_hud();
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!

setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...

//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
    {
        jail_set_prowadzacy(0);
        jail_set_prisoners_micro(true, true);
            
        setting[0] = 2;
        setting[1] = 1;
    }
    else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
    {
        szInfo = "";
        szInfo2 = "";
        
        jail_set_god_tt(false);
        jail_set_god_ct(false);
        jail_set_ct_hit_tt(false);
        jail_set_tt_hit_ct(false);
        
        setting[0] = 0;
        setting[1] = 0;
        setting[2] = 0;
        setting[3] = 0;
        setting[4] = 0;
        setting[5] = 0;
        setting[6] = 0;
        setting[7] = 0;
    }
}

public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
    {
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/szakal/szakalfd.mp3")

            
        jail_open_cele();
        jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
    {
        for(new i=1; i<=MAX; i++)
        {
            if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
                user_kill(i);
        }
    }
}

I nic

 

Co mam zrobić żeby to zadziałało???


  • +
  • -
  • 0

#7 ZbawienieŚwiata

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:93
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.06.2014 21:42

Skompilować? xD

 

i wgrać nute do:

 

 sound/misc/freeday.mp3


Użytkownik Kiero edytował ten post 12.06.2014 21:43

  • +
  • -
  • 0

Wykonuje paczki COD MOD... 

Tanio!

Więcej informacji na PW.


#8 DaFFyy

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -38
Absolutna Porażka

  • Postów:214
  • GG:
  • Lokalizacja:Warsss
Offline

Napisano 12.06.2014 22:12

No chyba raczej...;)
  • +
  • -
  • 0

#9 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 13.06.2014 13:03

Skompilować.. taki głupi jak inni co tu przychodzą to ja nie jestem.

 

No k******** wszystko zrobiłem i **** dalej nie działa...

 

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/szakal/szakalfd.mp3")

}

tu powinno być "sound" ??

 

To musi być freeday.mp3?  :facepalm2: 


  • +
  • -
  • 0

#10 DaFFyy

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -38
Absolutna Porażka

  • Postów:214
  • GG:
  • Lokalizacja:Warsss
Offline

Napisano 13.06.2014 14:43

Freeday zostaw lepiej
  • +
  • -
  • 0

#11 Gryzon

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:107
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymek
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 13.06.2014 18:26

Zobacz czy działa.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("szakal_fd.mp3");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	jail_remove_game_hud();
}

public OnRemoveData(day)
{
	jail_remove_game_hud();
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!

setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...

//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		jail_set_prowadzacy(0);
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
			
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
	}
	else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
	{
		szInfo = "";
		szInfo2 = "";
		
		jail_set_god_tt(false);
		jail_set_god_ct(false);
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_tt_hit_ct(false);
		
		setting[0] = 0;
		setting[1] = 0;
		setting[2] = 0;
		setting[3] = 0;
		setting[4] = 0;
		setting[5] = 0;
		setting[6] = 0;
		setting[7] = 0;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
			
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		client_cmd(0, "mp3 play sound/szakal_fd.mp3");
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
				user_kill(i);
		}
	}
}


#12 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 16.06.2014 17:23

No i dlaczego to g**** innym działa a mi nie?


  • +
  • -
  • -1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych