Witam
W jaki sposób mogę zmienić wysokość danego modelu? Głównie chodzi mi oto aby zmniejszyć model ponieważ głowa jest zbyt wysoko przez co aby trafić w tą głowę musimy celować w brzuch
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.06.2014 08:55
Witam
W jaki sposób mogę zmienić wysokość danego modelu? Głównie chodzi mi oto aby zmniejszyć model ponieważ głowa jest zbyt wysoko przez co aby trafić w tą głowę musimy celować w brzuch
Pozdrawiam
Napisano 07.06.2014 12:47
Masz conajmniej dwa wyjścia.
1. Zmien mins i maxs modelu na poprawne. Tzn. po ustawieniu modelu jakiemuś bytowi możesz np. poprzez fakemet'e ustawić pev_mins i pev_maxs na poprawne.
2. Zmien wielkość modelu przerabiając go np. w Half-Life Model Viewer
Napisano 07.06.2014 14:32
Z modelami jeszcze nie miałem do czynienia także nie za bardzo wiem jak to zrobić . Który sposób jest łatwiejszy do zrobienia?
Napisano 07.06.2014 14:59
To zdecydowanie nr. 1Z modelami jeszcze nie miałem do czynienia
Napisano 07.06.2014 15:32
O ile:
To zdecydowanie nr. 1Z modelami jeszcze nie miałem do czynienia
Ok tylko teraz jak mam to zrobić?
Napisano 07.06.2014 16:29
po ustawieniu modelu jakiemuś bytowi możesz np. poprzez fakemet'e ustawić pev_mins i pev_maxs na poprawne.
Napisano 07.06.2014 17:05
Tylko za wiele mi to nie mówi czy można było by jakoś jaśniej? Byłbym naprawdę wdzięczny
Napisano 07.06.2014 18:01
Zarzuć kod w którym zmieniasz/nadajesz model bytowi a pokaże
Napisano 07.06.2014 18:47
No właśnie chodzi oto że ja nie nadaje samemu chcę przerobić już istniejący model. Link do modelu: http://www10.zippysh...78456/file.html
Napisano 07.06.2014 19:38
BlackPerfum źle. Przecież to jest model gracza, tego się tak nie robi.
Hitboxy gracza dopasowywane są w silniku a nie przez model, który używasz, ogólnie serwer ma na ten model wypięty zad. Robiłem to już wielokrotnie, bo podobną sytuacje przechodizłem w moim star wars mod.
Lexar, zrobie Ci to w ciągu pół godziny ok?
Użytkownik wiwi249 edytował ten post 07.06.2014 19:40
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Napisano 07.06.2014 20:10
ok byłbym wdzięczny
Napisano 07.06.2014 20:21
Niestety nie da sie zdekompilować modelu, jest zabezpieczony bardzo chamskim i uprzykrzającym życie sposobem.
Spróbuj czy jest okej, jak nie to daj znać, możliwe, że nic sie nie zmieniło.
Jakbyś miał ten sam model ale od innego twórcy/z innego źródła to wrzucaj.
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Napisano 07.06.2014 20:37
Autor tej informacji przed moim postem nie dostarczył a poza tym to bez przerabiania modelu można się obejść bo tu nie chodzi o to że model jest źle zrobiony ale że hitboxy są w złych miejscach tzn. wystarczy je poprzestawiać
BlackPerfum źle. Przecież to jest model gracza, tego się tak nie robi.
Napisano 07.06.2014 20:43
Jak idzie to zrobić z poziomu AMXX to nawet lepiej
Btw. szczerze mówiąc to ja i tak zespawnowałbym po prostu jako byt, hitbox na solid i niech łazi za graczem, a potem sprawdzać jego dmg i wszyscy byliby szczęśliwi
Użytkownik wiwi249 edytował ten post 07.06.2014 20:48
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Napisano 07.06.2014 21:02
Model jest obniżony ale jest dosłownie mały problem
Jak patrzymy na niego z daleka to jest malutki, a jak podchodzimy bliżej to staje się coraz większy. no ale nie dosięga do ziemi
Co do ustawienia hitboxu przez amxx to ZM oferuje takie coś ale to strasznie laguje serwer
Napisano 07.06.2014 21:22
Trzeba będzie opracować jego wielkość metodą prób i błędów Hahaha, ale komicznie to wygląda, a komentarze w czacie jeszcze bardziej mnie rozbawiły
Spróbuj z tym:
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Napisano 07.06.2014 22:14
Jak pierwszy raz otwarłem paczkę i zauważyłem nazwę to buchnałem smiechem
Niestety dalej jest karzeł Jak się oddalamy to model się zmniejsza jak przybliżamy to stoi nad ziemią
Napisano 07.06.2014 22:30
No to trzeba bedzie jakos inaczej sobie poradzic Nie ma jakiegos zastępczego modelu, który cię interesuje? Moze rozejrzyj sie na zombiemod.ru i tam poszukaj, to Ci przerobie. Tego nie da sie zdekompilować i nie moge tego zrobić tak, jak powinienem :c
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Napisano 07.06.2014 22:35
No ok jakoś damy rade, mam jeszcze jeden model który ma za wysoko główkę, może będzie się go dało zdekompilować
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych