Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Muzyka na zabawy jb cypis


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 anon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 02.06.2014 15:26

Cześć

Mam pytanie jak wstawić daną mużykę do zabawy jb cypis? Mam już swoją muzykę do osobnej zabawy która trwa ok. 15 sekund i chodzi mi o to że jak zabawa się odpali to żeby od razu grała dana muzyka. Załóżmy że chce dodać taką muzyczkę do killdaya to co mam zrobić?


  • +
  • -
  • 0

#2 Pomager'ek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 02.06.2014 15:44

// w public plugin_precache() dajesz dźwięk swój, np.

precache_sound("weapons/c4_explode1.wav")



// a potem w forward'zie rozpoczęcia zabawy 

client_cmd(0, "spk weapons/c4_explode1.wav")



// lub dla mp3

client_cmd(0, "mp3 play weapons/c4_explode1.wav")


Użytkownik Pomager'ek edytował ten post 02.06.2014 15:48


#3 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 02.06.2014 16:22

A gdzie to dokładnie dodać? Mam plik z formatem .mp3

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] KillDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30};

new id_killday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_killday = jail_register_game("KillDay");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == PIATEK || day == id_killday)
	{
		static szTimes[12];
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja bron^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTimes);
		szInfo = "Dzisiaj jest KillDay";
					
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == PIATEK || day == id_killday)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
	if(count != 30)
		return;
		
	if(day != PIATEK && day != id_killday)
		return;
	
	new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
	get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
		
		strip_user_weapons(i);
		give_item(i, "weapon_knife");
		give_item(i, "weapon_glock18");
		give_item(i, nameweapon);
		
		cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18, maxAmmo[CSW_GLOCK18]);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == PIATEK || day == id_killday)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== TT vs TT ==");
			
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
	}
}


  • +
  • -
  • 0

#4 BeMM

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 02.06.2014 17:04

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] KillDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30};

new id_killday;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    id_killday = jail_register_game("KillDay");
}
public plugin_precache() {
    precache_sound("folder/plik.mp3")
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    static szTime[12];
    if(day == PIATEK || day == id_killday)
    {
        static szTimes[12];
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
        format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja bron^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTimes);
        szInfo = "Dzisiaj jest KillDay";
                    
        jail_set_prisoners_micro(true, true);
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        jail_set_god_ct(true);
            
        setting[0] = 1;
        setting[1] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 1;
        setting[6] = 1;
        setting[7] = 1;
    }
}

public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == PIATEK || day == id_killday)
    {
        jail_open_cele();
        jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
    }
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
    if(count != 30)
        return;
        
    if(day != PIATEK && day != id_killday)
        return;
    
    new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
    get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
    
    for(new i=1; i<=MAX; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
            continue;
        
        strip_user_weapons(i);
        give_item(i, "weapon_knife");
        give_item(i, "weapon_glock18");
        give_item(i, nameweapon);
        
        cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
        cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18, maxAmmo[CSW_GLOCK18]);
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == PIATEK || day == id_killday)
    {
        set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
        show_hudmessage(0, "== TT vs TT ==");
        client_cmd(0, "mp3 play folder/plik.mp3")
            
        jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
    }
}

Użytkownik BeMM edytował ten post 02.06.2014 17:04

  • +
  • -
  • 0

#5 Tops

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Sylwester
Offline

Napisano 14.08.2015 21:48

sorki ze odświeżam temat 

muzyka się pobrała ale gdy włączy się zabawę nie gra co robić???

 

Załączony plik  jail_killday.sma   2,64 KB  69 Ilość pobrań
  jail_killday.amxx  






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych