Proszę o wykonanie poniższych klas, z góry dziękuję temu co tą pracę wykona, ponieważ nie jestem dobry w pisaniu klas :c.
------------------------------------------------------------
Nazwa: Królik
Opis: Ma niższą grawitację, dodatkowy skok, autoBH
Zdrowie: 25
Kondycja: 50
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 15
Bronie: famas, glock
Dodatki: grawitacja 700, 1 dodatkowy skok, autoBH
------------------------------------------------------------
Nazwa: Rakieciarz
Opis: 2 rakiety i dodatkowy skok
Zdrowie:0
Kondycja:0
Inteligencja: 50
Wytrzymalosc: 20
Bronie: galil, elites
Dodatki: 2 rakiety, 1 dodatkowy skok
------------------------------------------------------------
Nazwa: Carl Johnson
Opis: 1/15 z mac 10 (wiertarka)
Zdrowie:50
Kondycja:20
Inteligencja:
Wytrzymalosc:20
Bronie: mac10, elites
Dodatki: 1/15 z mac10
------------------------------------------------------------
Nazwa: Ciężkie uzbrojenie
Opis: Ma krowe (+15DMG) i wytzymalosc
Zdrowie: 10
Kondycja:-20
Inteligencja: 0
Wytrzymalosc: 60
Bronie: m249, glock
Dodatki: +15 dmg z m249
------------------------------------------------------------
Nazwa: Rusher
Opis: 1/8 z M3 1/16 na wyrzucenie broni przeciwnika
Zdrowie:20
Kondycja:20
Inteligencja:20
Wytrzymalosc:20
Bronie: M3, usp
Dodatki: 1/8 z M3 1/16 na wyrzucenie broni przeciwnika
------------------------------------------------------------
Nazwa: Alkaid
Opis: Ma wszystkie granaty i ak47(+15DMG)
Zdrowie:0
Kondycja:40
Inteligencja:15
Wytrzymalosc:0
Bronie: ak47, glock, 2x flash, he grenade, smoke grenade,
Dodatki: ak47 z +15DMG
------------------------------------------------------------
Nazwa: Szef CT
Opis: Posiada M4A1 i 1/15 na natychmiastowe zabicie z niego, 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika
Zdrowie: 15
Kondycja: 10
Inteligencja: 0
Wytrzymalosc: 30
Bronie: M4A1, Deagle
Dodatki: M4A1 i 1/15 na natychmiastowe zabicie z niego, 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika
------------------------------------------------------------
Nazwa: Kamper
Opis: Prawie niewidoczny gdy kuca na nożu, ma 1 rakiete, mp5(+15DMG)
Zdrowie:20
Kondycja:
Inteligencja:10
Wytrzymalosc:30
Bronie: Fiveseven, mp5, he grenade
Dodatki: Widoczność 50 gdy kuca na nożu, jedna rakieta
------------------------------------------------------------
Nazwa: Mega Jumper [PREMIUM]
Opis: Posiada 2 rakiety, 6 dodatkowych skokoch w powietrzu, nizsza grawitacja, 1/10 z M4A1
Zdrowie:50
Kondycja:50
Inteligencja:50
Wytrzymalosc:50
Bronie: M4A1, Deagle
Dodatki: Premium, grawitacja 550, 2 rakiety, multijump x6, 1/10 z m4a1
------------------------------------------------------------
Nazwa:Straznik [PREMIUM]
Opis:1/5 na wyrzucenie broni przeciwnika, posiada dzialko, 1/1 z noza, 1/11 z ak47
Zdrowie:20
Kondycja:30
Inteligencja:50
Wytrzymalosc:40
Bronie: ak47, deagle
Dodatki: Premium, dzialko, 1/1 z kosy, 1/11 z ak47 , 1/5 na wyrzucenie broni przeciwnika (Jesli mozna, to żeby obrażenia działka zależały od ilości inteligencji)
------------------------------------------------------------
Nazwa:Wyszkolony Snajper [PREMIUM]
Opis:1/1 z AWP, 1/2 ze scouta, 2 apteczki
Zdrowie:50
Kondycja:0
Inteligencja:15
Wytrzymalosc:15
Bronie: AWP, Scout, Deagle
Dodatki: Premium, 2x apteczka, 1/1 z AWP, 1/2 ze scouta
------------------------------------------------------------
Nazwa:Mega rakieciarz [PREMIUM]
Opis:Posiada 6 rakiet, 1/10 z mp5, 1/5 na wyrzucenie broni przeciwnika, szybki, słabo widoczny
Zdrowie:20
Kondycja:80
Inteligencja:30
Wytrzymalosc:0
Bronie: mp5, fiveseven
Dodatki: Premium, 50 widocznosci, 6 rakiet, 1/10 z mp5, 1/5 na wyrzucenie broni przeciwnika
------------------------------------------------------------
Nazwa:Szeryf [PREMIUM]
Opis:1/1 z noza, 1/2 z AWP, 1/3 z deagle, szybki, 3 skoki w powietrzu, wyzej skacze, 1 rakieta
Zdrowie:30
Kondycja:90
Inteligencja:20
Wytrzymalosc:15
Bronie: AWP, deagle , steyr AUG
Dodatki: Premium, 1/1 z kosy, 3x skok w powietrzu, 580 grawitacji, 1 rakieta, 1/2 z AWP, 1/3 z deagle
------------------------------------------------------------