Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z błedem o treści, w pluginie od wczytywania pozycji dla wszystkich graczy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 22.05.2014 10:57

Witam mam otóż taki problem, ponieważ u mnie na serwerze co jakiś czas pokazuje się http://faq.pukawka.p...tml#fatal_error "Błąd o treści"

 

Może to jest powód?

public PozycjaZapisz(id)



{



    new szTemp[128], szMapa[32], szFile[128];



    get_mapname(szMapa, 31);



    



    formatex(szFile, 127, "addons/amxmodx/data/teleport/%s.ini", szMapa);



    formatex(szTemp, 127, "%f %f %f", origin[0], origin[1], origin[2]);



    write_file(szFile, szTemp, 0);



}



public PozycjaWczytaj()



{



    new szMap[32], szFile[128];



    get_mapname(szMap, 31);



    formatex(szFile, 127, "addons/amxmodx/data/teleport/%s.ini", szMap);



    



    if(file_exists(szFile))



    {



        new dane_tablicy[3][32], tablica[256], txtlen;    



        read_file(szFile, 0, tablica, 255, txtlen);



        if(txtlen > 3)



        {



            parse(tablica, dane_tablicy[0], 31, dane_tablicy[1], 31, dane_tablicy[2], 31);



            



            origin[0] = str_to_float(dane_tablicy[0]);



            origin[1] = str_to_float(dane_tablicy[1]);



            origin[2] = str_to_float(dane_tablicy[2]);



        }



    }



}



public fwdPlayerPreThink(id)



{



    static last_think;



    



    if(last_think > id && g_bPrzenikanie)



    {



        for(new i = 0; i <= get_maxplayers(); i ++)



        {



            if(is_user_alive(i))



            {                



                g_bSolid[i] = pev(i, pev_solid) == SOLID_SLIDEBOX ? true : false;



                pev(i, pev_origin, g_fOrigin[i]);



            }



            else



                g_bSolid[i] = false;



        }



    }



    last_think = id;



    



    if(g_bSolid[id] && g_bPrzenikanie)



    {



        for(new i = 0; i <= get_maxplayers(); i ++)



        {



            if(g_bSolid[i] && get_distance_f(g_fOrigin[id], g_fOrigin[i] ) <= 120 && i != id )



            {    



                set_pev(i, pev_solid, SOLID_NOT);



                g_bHasSemiclip[i] = true;



            }



        }



    }



    return FMRES_IGNORED;



}



public fwdPlayerPostThink(id)



{



    for(new i = 0; i <= get_maxplayers(); i ++)



    {



        if( g_bHasSemiclip[i] && g_bPrzenikanie)



        {



            set_pev(i, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX);



            g_bHasSemiclip[i] = false;



        }



    }



}



public fwdAddToFullPack_Post(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pset)



{



    if(player && g_bPrzenikanie)



    {



        if( g_bSolid[host] && g_bSolid[ent] && get_distance_f(g_fOrigin[host], g_fOrigin[ent]) <= 120)



        {                



            set_es(es_handle, ES_Solid, SOLID_NOT);



            



            set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha);



            set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 85);



        }



    }



    return FMRES_IGNORED;



}



public fwKoniecRundy()



{



    remove_task(ZADANIE_GODMODE);



}

Pozycje zapisuje tak:

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);



    



PozycjaZapisz(id);

A tu wczytywanie pozycji:

public Teleport_Wlacz(bool:wartosc_tt, bool:wartosc_ct, god_tt, god_ct, hp_tt, hp_ct)

{

    PozycjaWczytaj();

        

    g_bPrzenikanie = true;

    

    for(new id = 0; id <= get_maxplayers(); id ++)

    {

        if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1 && wartosc_tt)

        {

            set_user_godmode(id, 1);            

            if(hp_tt > 0) set_user_health(id, hp_tt);

            entity_set_vector(id, EV_VEC_origin, origin)

        }

        

        if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2 && wartosc_ct)

        {            

            set_user_godmode(id, 1);

            if(hp_ct > 0) set_user_health(id, hp_ct);

            entity_set_vector(id, EV_VEC_origin, origin)    

        }

    }

   

    new dane[2]

    dane[0] = god_tt;

    dane[1] = god_ct;

    

    set_task(5.0, "Teleport_Wylacz", ZADANIE_GODMODE, dane, 1)

}

public Teleport_Wylacz(dane[2])

{

    remove_task(ZADANIE_GODMODE);

    

    g_bPrzenikanie = false;

    

    pobierz_ilosc();

    

    for(new id = 0; id <= get_maxplayers(); id ++)

    {

        if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1 && dane[0] == 1)

        {

            set_user_godmode(id, 0);

        }

        

        if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2 && dane[1] == 1)

        {            

            set_user_godmode(id, 0);

        }

    }

}

Plugin po wczytaniu pozycji dla wszystkich graczy, ma na celu teleportowanie do zapisanej pozycji, włączenie przenikania oraz nieśmiertelność. Po 5 sek powinno się wyłączyć wszystko i to działa, ale uważam że w tym kodzie jest coś nie tak.

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych