Witam,
Po przeniesieniu całych gildii by stachu do swojego diablo napotkałem problem z tworzeniem gildii.
Po stworzeniu gildii mam dostęp do całego menu, czyli dodawania expa, graczy, itd, ale gdy zmieni się mapa znowu po wpisaniu /gildie mam tylko dostęp do stworzenia nowej gildii i informacji o gildiach mimo iż gildię posiadam.
Screen:
Tak wygląda kod:
public gildie(id) { new MyMenu=menu_create("Menu Gildi","gildia_menu"); new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func"); new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func"); new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) trybik[id] = 0 if(gildia_lvl[id] == 0) trybik[id] = 0 else if(equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])) trybik[id] = 1 else trybik[id] = 2 switch(trybik[id]){ case 0:{ menu_additem(MyMenu,"Zaloz gildie","",0,aktywna); menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna); } case 1:{ if(ilosc_czlonkow[id] < 2+gildia_lvl[id]) menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,nieaktywna); menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna); if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna); if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna); if(ilosc_czlonkow[id]>1) menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,nieaktywna); menu_additem(MyMenu,"Rozdaj punkty","",0,aktywna); menu_additem(MyMenu,"Usun Gildie","",0,aktywna); menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna); } case 2:{ menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna); if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna); if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna); menu_additem(MyMenu,"Odejdz z gildi","",0,aktywna); menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna); } } menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc") menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne") //zawsze pokaż opcję wyjścia menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7) //kolor cyfry przycisku zmień na żółty //menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r"); menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public gildia_menu(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(trybik[id]){ case 0:{ switch(item){ case 0:{ zrob_gildie(id) } case 1:{ show_motd(id,"infogildia.txt") gildie(id) } } } case 1:{ switch(item){ case 0:{ gildia_wybierz(id) } case 1:{ wczytaj_gildia(id) showgildia(id) } case 2:{ wczytaj_gildia(id) client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa"); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1) } case 3:{ wczytaj_gildia(id) client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien"); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id]) } case 4:{ odejdz_gildia(id) } case 5:{ rozdaj_skill(id) } case 6:{ rozwiaz_gildie_menu(id) } case 7:{ show_motd(id,"infogildia.txt") gildie(id) } } } case 2:{ switch(item){ case 0:{ wczytaj_gildia(id) showgildia(id) } case 1:{ wczytaj_gildia(id) client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa"); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1) } case 2:{ wczytaj_gildia(id) client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien"); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id]) } case 3:{ odejdz_gildia(id) } case 4:{ show_motd(id,"infogildia.txt") gildie(id) } } } } return PLUGIN_HANDLED; }