Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

symbol is assigned a value that is never used


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 killer98

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 14.05.2014 20:38

Przy kompilacji wyskakuje taki błąd:

symbol is assigned a value that is never used

Linijki pluginu których błąd dotyczy:

new Float:CzasGry
public plugin_init() {
    register_logevent("RestartGry", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
}
public RestartGry() CzasGry = get_gametime()

Plugin kompiluje się, jednak jak usunąć te logi?


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij rep_up.png

b_350_20_FF0000_FF0000_000000_000000.png

Moimi autorytetami są: 6262 & 10153

Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.


#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.05.2014 21:23

Ustawiasz wartość i jej nie używasz przez co masz błąd. Sent from my LG-E975 using Tapatalk
  • +
  • -
  • 1

#3 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 15.05.2014 09:05

Trzeba użyć gdziekolwiek w pluginie

CzasGry

  • +
  • -
  • 1

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.05.2014 13:40

możesz dodać

#pragma unused <nazwa zmiennej>

  • +
  • -
  • 3

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.05.2014 06:50

Gdzie znajde wszystkie rzeczy dot #pragma
  • +
  • -
  • 1

#6 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 16.05.2014 10:13

Przecież ten błąd dotyczy, że nigdzie nie użyłeś tej zmiennej float. Tzn. w warunku

 

@edit nie zauważyłem że ^Grzyboo napisał o tym :D


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#7 killer98

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 18.05.2014 12:44

Czyli dodać tak?

#pragma unused <Czasgry>

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij rep_up.png

b_350_20_FF0000_FF0000_000000_000000.png

Moimi autorytetami są: 6262 & 10153

Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.


#8 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 09.06.2014 13:41

 

możesz dodać

#pragma unused <nazwa zmiennej>

Darku, możesz nakierować na wszystkie "wartości" które można użyć za pomocą #pragma ? np semicolon itd... ?


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.06.2014 14:54

Pojawi się mam nadzieję niedługo tutorial o tym ;)


GwynBleidD (10.06.2014 12:05):
Czekamy :)

A spróbuj o tym zapomnieć :D

  • +
  • -
  • 3




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych