Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błędy w generatorachBłędy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 maciek233

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.05.2014 17:03

Znalazłem 1 błąd w generatorze vip i generatorze klas. 1.Generatorze klas. Kiedy się wybiera opcję "Jeden cios nożem" i potem styl: prawym (PPM)i kompiluj to jeszcze wszystko oky jest ale potem jak trzeba zabić gracza z noża (PPM) to go nie zabija za pierwszym razem. 2.Generatorze vip. Menu vip nie otwiera się na początek rundy (wcale nie włącza się). Proszę o szybką naprawę tych błędów.

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.05.2014 17:32

Untitled.png

 

Co zrobisz ? Nic nie zrobisz , taki mamy klimat :P


  • +
  • -
  • 2

#3 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 12.05.2014 17:52

1/1 z kosy PPM działa prawidłowo tyle ,że gdy posiadasz daną ilość wytrzymałości (naprawionej) to zdarza się ,że nie możesz go zabić akurat 1/1 i musisz parę razy w niego uderzyć.

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK))
    {
        //cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

 

Gdy podmienisz swój obecny public TakeDamage na ten co podałem wyżej będzie już w porządku.

 

Ale co prawda to prawda tak czy siak pasowałoby ogarnąć troszkę te generatory by śmigało to tak jak powinno.

Jeszcze 1/x z broni wygenerowane z generatora jest troszkę poknocone ponieważ zamiast żeby było z jednej broni to jest ze wszystkich ale i tak wystarczy dodać warunek

 if(get_user_weapon(idAtt) == CSW_xxx)
i będzie już działać jak powinno.

 

Przykład

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    if(get_user_weapon(idAtt) == CSW_AWP)
    {
        cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
    }

    return HAM_HANDLED;
}


  • +
  • -
  • 0

#4 What?You?Banned

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Stachu
  • Lokalizacja:Koluszki
Offline

Napisano 12.05.2014 21:44

Dark umówimy sie na metka ;3 ?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych