Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzenie hitboxów przy dotknięciu bytem gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 09.05.2014 19:54

Witajcie!

Ostatnio zastanawiałem się nad kluczową sprawą dotyczącą realizmu broni w moim modzie do CS'a. Interesuje mnie, czy istnieje możliwość żeby sprawdzić, w którą część ciała gracza dotknął go jakiś byt (np. za pomocą register_touch czy pfn_touch)? Podam przykład paintball moda, da się zrobić tam tak, żeby ilośc zadawanego dmg była zależna od tego, w którą część ciała uderza kulka, czyli wypadkowo sprawdzał hitboxa?

Pozdrawiam!


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 10.05.2014 17:27

Można pobrać położenie bytu i położenie gracza, a następnie je porównać. To da jako-takie hitboxy.


  • +
  • -
  • 0

#3 wiwi249

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 12.05.2014 22:43

To trochę mało :/ Znalazłem stocka find_closest_bone_to_gunshot(victim, Float:endtrace[3]), zamiast endtrace podstawię sobie origin bytu dotykającego gracza w danym momencie i bedzie malina ;) Będę pisał jak idzie.


Użytkownik wiwi249 edytował ten post 12.05.2014 22:43

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#4 OpUr off

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:74
  • Imię:Arek łowca szparek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.05.2014 00:00

Zaciekawiłeś mnie koniecznie napisz czy ci wyszło :P






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych