Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak usunąć podstawowe bronie "glock/usp"Krótki poradnik.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 07.05.2014 18:54

Witam, ten poradnik jest na odrobienie warna i do ukazania wam bardzo banalnej funkcji :)

Dużo osób pyta jak usunąć podstawowe bronie typu "Glock/Usp" na początku gry.

 

Bardzo proste wystarczy znaleźć :

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

i zmienić na :

new bronie_druzyny[] = {0, 0, 0},
bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

I tyle zapisać i skompilować .sma

 

(Można ustawić np. że dla terrorystów Ak-47 i dla Anty-Terrorystów M4A1)

Spoiler

 

Jeśli macie jakieś problemy, w co wątpię proszę pisać :) 


  • +
  • -
  • 4

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 GreM!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 10.02.2015 15:39

Jeżeli walą wam błędy z CurWeapon po wgraniu tego to polecam to.

Ta łatka nic nie daje dalej errory  :facepalm2:  :facepalm2:  :facepalm2: zapodam taką bez errorów  ^D^
Pod:

new bool:freezetime = true;

Dodajemy:
new weaponname[22];


Podmieniamy cały
public CurWeapon(id)
na:
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
{
new param[2];
param[0] = id;
param[1] = bron;
set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
}

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}


Pamiętajcie, aby na samym dole zostało:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}


Nie musicie dziękować  :^D  :^D  :^D

 

 


Użytkownik wafeleq edytował ten post 10.02.2015 15:40

  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 10.02.2015 15:48

Powiem ciekawe ale po co to komu na codmodzie?


  • +
  • -
  • -1

#4 GreM!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 10.02.2015 16:29

Powiem ciekawe ale po co to komu na codmodzie?

Bez tego nie możesz mieć klasy z samym nożem.


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#5 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 10.02.2015 16:37

Ok dzięki jednak przydatne.
  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 10.02.2015 16:38

A co zrobić z fake broniami? Klikasz i znika glock/Usp

Robi się fałszywy slot w weapon list, chyba że od 2 lat się to naprawilo.
  • +
  • -
  • 0

#7 EmiLowaTy

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Lokalizacja:Okolice Zwolenia
Offline

Napisano 13.02.2015 17:07

Przyda się, jak ktoś woli tworzyć generatorem klasy i da 1/x z wszystkich broni, to wtedy ta podstawowa nie będzie tego miała.


  • +
  • -
  • 1

Na pytania na GG odpowiadam za darmo.

Tworzę perki, klasy, klasy z awansami i inne rzeczy na Cod'a. Także sklepy, rzeczy na Jailbreak, edycje pluginów i coś tam jeszcze umiem  ;P

Moje GG: 5866230

Sprzedam: Paczkę CodMod 301 lvl + awanse (Unikat)! Klasy z awansami (6 awansów), system Euro, Misje, 245 Perków, Unikalny Sklep. Więcej informacji na GG! 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych