Witam
Używam pluginu klasy ludzi na swoim zm i chciałbym dodać do wojownika ciemności dodatkowe obrażenia z każdej broni. Jak to zrobić?
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 07.05.2014 17:28
Witam
Używam pluginu klasy ludzi na swoim zm i chciałbym dodać do wojownika ciemności dodatkowe obrażenia z każdej broni. Jak to zrobić?
Pozdrawiam
Posted 07.05.2014 18:03
Kod z dokumentacji (funkcja SetHamParamFloat:
W plugin init rejestrujesz odpowiednie zdarzenie poprzez RegisterHam - typu Ham_TakeDamage. Następnie w funkcji podanej w parametrze callback (fw_HamPlayerTakeDamage) modyfikujesz zdarzenie w locie poprzez którąś funkcję typu SetHamParam. W tym przypadku chcesz zmienić czwarty parametr zdarzenia Ham_TakeDamage (Float:damage) na wartość 1.0.
Posted 07.05.2014 18:23
Próbowałem dodać tą funkcje do klasy ale wyskakuje error zamieszczę sma
Posted 07.05.2014 20:56
Obrażenia zadawane przez gracza z klasą wojownik ciemności obecnie są zwiększone dwukrotnie, wartość zmieniasz tutaj:
SetHamParamFloat(4, damage * 2.0)
Po damage może być tez inne działanie matematyczne (na przykład dodawanie), jednak liczba, o którą jest zmieniona wartość obrażeń, musi być liczbą zmiennoprzecinkową (to znaczy mieć przecinek - tak jak ta wyżej). Sama liczba 2 nie przejdzie, musi to być koniecznie 2.0.
Posted 08.05.2014 21:20
Dzięki działa
Posted 09.05.2014 21:22
Plugin działa ale sypie errorami
[AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 05/09/2014 - 22:06:52: [AMXX] [0] klasy_ludzi.sma::fwHamPlayerTakeDamage (line 27)
Posted 10.05.2014 08:26
W jakich sytuacjach plugin powiadamia o błędach? Używasz pluginów typu Sentry Gun?
Posted 10.05.2014 11:39
VertekS error pewnie wywala dlatego, gdyż nie ma warunku is_user_connected/alive.
Więc zamiast tego:
public fwHamPlayerTakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits){ if ( !(1 <= attacker <= max_players) ) return HAM_IGNORED if(ma_klase[attacker] == 7 && !zp_get_user_zombie(attacker) || !zp_get_user_nemesis(attacker) || !zp_get_user_survivor(attacker)) SetHamParamFloat(4, damage * 2.0) return HAM_IGNORED }
Daj:
public fwHamPlayerTakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED if(ma_klase[attacker] == 7 && !zp_get_user_zombie(attacker) || !zp_get_user_nemesis(attacker) || !zp_get_user_survivor(attacker)) SetHamParamFloat(4, damage * 2.0) return HAM_IGNORED }
|
Zombie Plague Advance
[ROZWIĄZANE] Spolszczenie Menu (M) [.sma]Spolszczenie z języka ang. na język polski. Started by Suoltra , 16.10.2020 zombie plague advance, #zpa |
|
|
||
Zombie Plague Advance
PrezentyStarted by csMaster , 12.04.2018 zombie plague advance |
|
|
|||
Zombie Plague Advance
DźwiękiStarted by Zolherek , 27.11.2017 zombie plague advance |
|
|
|||
Zombie Plague Advance
Konfiguracja klas ZombieStarted by csMaster , 02.09.2017 zombie plague advance |
|
|
|||
Zombie Plague Advance
Problem z GunXPMod i Trybem SniperStarted by kocurei , 29.04.2017 zombie plague advance |
|
|
0 members, 1 guests, 0 anonymous users