Witam ,
na swoim serwerze posiadam plugin blokuj_he i gracze zauważyli pewien bug. Mianowicie chodzi o to ,że jeśli gracz wybierze HE na początku rundy to może go normalnie wyrzucić i nie musi czekać 15sec. Prosiłbym o naprawienie tego ,z góry dziękuje i będą +++
#include <amxmodx> new bool:blokada new bool:blokada_mapy; new blocktime new Float:tasktime = 15.0 public plugin_init() { register_plugin("Blokada HE", "1.0", "xenos") register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") blokada_mapy=false; new mapa[14]; get_mapname(mapa, 13); if(equal(mapa, "de_dust2_long", 13) || equal(mapa, "cs_wiocha",9)) blokada_mapy=true; } public Poczatek_Rundy() { blokada = true remove_task(16) set_task(tasktime, "Odblokuj", 16) blocktime = get_systime() } public CurWeapon(id) { new iWeapon = read_data(2) if(iWeapon == CSW_HEGRENADE && blokada){ engclient_cmd(id, "lastinv") if(iWeapon == CSW_HEGRENADE && !blokada_mapy){ new temptime = get_systime() client_print(id, print_center, "Aby rzucic granat, czekaj jeszcze %d sekund", blocktime - temptime + floatround(tasktime)) } } return PLUGIN_CONTINUE } public Odblokuj(id){ if(blokada_mapy==false) blokada = false }