Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Komenda klasa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adrenaline

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Fox ;-)
Offline

Napisano 08.08.2009 18:25

Witam !
Amx Mod X : 1.8.0
Diablo Mod : 5.7h

Mam taki problem z tą wersją diablo moda, że po wpisaniu podczas gry komendy /klasa zabija mnie, i prosiłbym was o pomoc z rozwiązaniem tego problemu :).

Podkreślam, że nie przejdę na inną wersję Diablo moda z powodu, że w wersjach wyższych widnieje problem z modułami.
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 08.08.2009 18:43

Nom to problem gdy zakradasz sie za linia wroga ninja i chcesz ich wybic z AK przez zmiane klasy na cokolwiek innego ;>
  • +
  • -
  • 0

#3 Adrenaline

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Fox ;-)
Offline

Napisano 08.08.2009 19:08

Nie za bardzo mi tą wypowiedzią pomogłeś :foch: , pomóżcie rozwiązać ten problem, gdzie się znajduje linijka odpowiadająca za tego rodzaju rzeczy?
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 08.08.2009 19:15

Ehh... chodzi mi o to, ze nie bez powodu to jest w kodzie i bez tego ludzie beda sobie w czasie 1 rundy grac 5 klasami jesli bedzie im to na reke...
  • +
  • -
  • 0

#5 Adrenaline

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Fox ;-)
Offline

Napisano 08.08.2009 19:38

Ta , ale podaj tą linijkę i co należy zmienić aby tak nie było O:) .
Oddzwiecze się O:)
  • +
  • -
  • 0

#6 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 09.08.2009 09:27

zeby po wpisaniu klasy nie zabijało nigdy ??
  • +
  • -
  • 0

#7 Adrenaline

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Fox ;-)
Offline

Napisano 09.08.2009 11:18

Tak
  • +
  • -
  • 0

#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.08.2009 11:48

public changerace(id)
{
if(freeze_ended && player_class[id]!=NONE ) set_user_health(id,0)
if(player_class[id]!=NONE) savexpcom(id)
player_class[id]=NONE
client_connect(id)
select_class_query(id)
}


Tylko że masz po serwerze bo ludzie będą startować ninjami podłożą pakę wskoczą na fajną kampe zmienią klasę. Mają mało HP zmieniają klasę na ninje i uciekają gdzieś.
Chaos syf kiła i mogiła.
  • +
  • -
  • 0

#9 Adrenaline

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Fox ;-)
Offline

Napisano 09.08.2009 12:05

A nie można jakoś tego zrobić aby po wpisaniu /klasa i wybraniu postaci będzie ona dostępna dopiero w następnej rundzie ?

Problem z kompilacją:
Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 5163

1 Error.
Could not locate output file C:UsersioioDesktopdbmod_5.9h.amx (compile failed).

Linijka:

select_class_query(id)


  • +
  • -
  • 0

#10 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 09.08.2009 12:31

Ver z zapisem expa na nick ?

public changerace(id)
{
	client_connect(id)
	select_class(id)
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych