Witam. Napisałem sobie plugin, który tworzy byt i nadaje mu trochę właściwości.
new Ent = create_entity("info_target"); new Float:maxs[3], Float:mins[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_maxs, maxs); entity_get_vector(id, EV_VEC_mins, mins); entity_set_origin(Ent, spawns[i][0]); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, ENT_NAME); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_PUSH); entity_set_model(Ent, "models/player/gign/gign.mdl"); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) entity_set_size(Ent, mins, maxs) entity_set_float(Ent, EV_FL_animtime, 2.0) entity_set_float(Ent, EV_FL_framerate, 1.0) entity_set_float(Ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_AIM) entity_set_float(Ent, EV_FL_health, 100.0) entity_set_float(Ent, EV_FL_speed, 100.0) entity_set_float(Ent, EV_FL_speed, 100.0) entity_set_float(Ent, EV_FL_armortype, 0.0); entity_set_float(Ent, EV_FL_armorvalue, 0.0);
Uzyłem Ham_TakeDamage aby wyłapać obrażenia i wyświetlam je sobie.
Mój problem polega na tym, że z prawej strony modelu jest jakby tarcza. Kiedy strzelam w niego na wysokości tułowia, to nie zadaje obrażeń, a kule odbijają sie jakbym strzelał w ścianę, a Ham_TakeDamage nie zostaje wykonane.
ps. Chciałbym upodobnić ten byt jak najbardziej do zwykłego gracza. Macie jakieś pomysły?
Użytkownik Nazwa wyświetla edytował ten post 03.05.2014 18:40