Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Punkty KonkursowePunkty Konkursowe

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 29.04.2014 16:34

Witam niżej dam plugin punkty premium, dodam, że 1 wersje dodał Grzesiu , ale miała bugi nie zapisywały się punkty premium , jego wersję poprawił na 5tyk , poprawił zapisywanie się punktów premium, oraz dodał do pluginu Vipa w którym, można kupić taniej expa, kolejną poprawkę zapisu nVault poprawił Sebul, i gdy wrzuciłem na serwer nie działało kupowanie exp, tylko expa można było kupic w VIP Zone, poprawiłem i teraz plugin działa dodałem, również przenoszenie expa z klasy na klase i zmieniłem nazwy punkty premium na punkty konkursowe,dodałem trochę kolorków oraz zmieniłem informacje Opis
więc tak po wpisaniu /pk mamy 5 opcji
1. Kup Item -Kupujesz perk za 1 pk
2. Kup Expa -Kupujesz Expa za pk
3. Informacje -informacje dotyczące pun
3. Przenies exp -przenosisz exp z klasy na klase
4. Menu Admina -Menu z dodawaniem PP (flaga ADMIN_IMMUNITY)
5. VIP Zone -Taniej kupujesz Expa
Konfiguracja
zmieńcie to
new const prefix[] = "Nazwa sieci";
na swoją nazwe sieci
aby zmienić Koszt kupna perku za pk znajdziemy w public Item_Handle
 
  punkty_gracza[id]-= 1
wystarczy zmienic 1 na ile tam chcecie
aby zmienić Koszt przenoszenia expa z klasy na klase za pk znajdziemy w public wybierzklase_handler(id, menu, item)
  
  punkty_gracza[id]-= 50
wystarczy zmienic 50 na ile tam chcecie
Cvary tworzą się w folderze config plik premium_points.cfg
 cvar[0] = register_cvar("premium_exp1", "3000");
 cvar[1] = register_cvar("premium_exp2", "7000");
 cvar[2] = register_cvar("premium_exp3", "16000");
 cvar[3] = register_cvar("premium_exp4", "32000");
 cena[0] = register_cvar("premium_cena1", "5");
 cena[1] = register_cvar("premium_cena2", "10");
 cena[2] = register_cvar("premium_cena3", "20");
 cena[3] = register_cvar("premium_cena4", "30");
 cvar[4] = register_cvar("vip_premium_exp1", "3000");
 cvar[5] = register_cvar("vip_premium_exp2", "7000");
 cvar[6] = register_cvar("vip_premium_exp3", "16000");
 cvar[7] = register_cvar("vip_premium_exp4", "32000");
 cena[4] = register_cvar("vip_premium_cena1", "4");
 cena[5] = register_cvar("vip_premium_cena2", "9");
 cena[6] = register_cvar("vip_premium_cena3", "18");
 cena[7] = register_cvar("vip_premium_cena4", "26");
aby w HUD-zie wyświetlało się ile macie pkt konkursowych należy zrobic tak
Otwieracie swój silnik CodModa QTM_Codmod.amxx i w silniku dopisujecie
#include <premiump>
Nastepnie szukacie public PokazInformacje(id) i dopisujecie
^nPunkty Konkursowe
 premium_points_get(target),
 ^nPunkty Konkursowe
 premium_points_get(id)
u gotowiec to wygląda tak
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;if(!is_user_connected(id))
{
  remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}if(!is_user_alive(id))
{
  new target = pev(id, pev_iuser2);  if(!target)
   return PLUGIN_CONTINUE;  set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
  ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s ^nPunkty Konkursowe %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], premium_points_get(target));//
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Punkty Konkursowe : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], premium_points_get(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Komendy gracza
/pk
/punkty

Komendy Admina
amx_pkt <nick gacza> <ilosc punktow>
np.amx_pkt "Koong" "25" <---zalecane korzystać z komendy a nie Admin Menu, ponieważ raz dodaje , raz nie ;)
Instalacja
plik pk.sma do folderu -->scripting
plik pk.amx do folderu -->plugins
nazwę pk.amxx dopisać do do pliku -->plugins-codmod.ini
Plik true_beam do folderu -->spirites
Pliki premiump.inc i tutor.inc do folderu -->include (Kompilatora)



Aktualizacja v 0.3

-Usunieto menu vipa (w celu pozbycia sie z logów errora)
-dodano haslo na sklep (Kod z pluginu Ghosta)
-poprawiono przenoszenie expa z klasy na klase (przy zmianie ceny wystarczy zmienic liczbe 100 na swoja cene z kupnem Itemu tak samo)
 if(100 >= punkty_gracza[id])
punkty_gracza[id]-= 100
-dodano event w którym, powłączniu przez admina z Imunitetem przez 300 sekund kazdy gracz za fragi zdobywa pkty konkursowe 1frag=2Pkty konkursowe (Kod z pluginy RPK Shark)
-dodałem do menu admina
zrób event oraz pokaz haslo gracza
-poukladalem Menu PK wyglada ono tak
*Sklep[Kup Exp/Perk/Przeniesienie Expa]
-Kup Przedmiot
-Kup Exp
-Przenies Expa
*Stworz Haslo[Tworzysz Haslo]
*Informacje[Tu dowiesz sie doc zego sluza punkty konkursowe]
*Menu Admina
-Rozdaj PKty
-Włącz PK Event
-Zobacz Haslo Gracza

Załączone pliki


Użytkownik sharkowy edytował ten post 03.05.2014 15:40

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png

#2 givera12

    Banned

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:46
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Ustron
Offline

Napisano 02.05.2014 09:40

A dał by ktoś radę zrobić tak żeby po włączeniu tego eventu: http://amxx.pl/topic...d-stary-i-nowy/

 

dawało przez określony czas za killa 1 punkt konkursowy?

 

 


  • +
  • -
  • 0


#3 koong

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.05.2014 16:13

Pół dnia się męczyłem ale zrobiłem u mnie działa zobacz u siebie

 

wystarczy ze podmniesz ten plik pk.amxx a i żebyś nie miał do plugins codmod dopisanego eventu ;)

 

Załączone pliki


Użytkownik koong edytował ten post 02.05.2014 16:14

  • +
  • -
  • 2
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png

#4 givera12

    Banned

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:46
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Ustron
Offline

Napisano 02.05.2014 23:50

Juz sobie poradziłem z tym wcześniej ale plusik za fatygę :P

 

i jeszcze jedno :P

 

Gracze przenosza sobie lvl nie mając 50 punktów i gdy przeniosą to maja pukty na - :P

 

i drugi problem,

 

L 05/03/2014 - 00:10:40: Function "is_user_vip" was not found
L 05/03/2014 - 00:10:40: [AMXX] Run time error 19 (plugin "pk.amxx") - debug not enabled!

takie errory, wydaje mi się że wytępuje on gdy ktoś klika VipZone a go nie ma lub ma :D  te erorry były jak wgrałem twoje PK.amxx z pierwszego postu

 

Użytkownik givera12 edytował ten post 02.05.2014 23:55

  • +
  • -
  • 0


#5 smieszny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Zagranica
Offline

Napisano 13.12.2014 04:07

na monety da radę to przerobić? :P Zamiast dolców :D 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych