Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Tryby Granatów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 volshebnik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.04.2014 15:19

opis

 

Tryby Granatów to plugin dzięki któremu możemy używać granatów w różnych trybach takich jak np:

- Mina Laserowa

- Natychmiastowy (wybucha po dotknięciu podłoża bądź bytu)

- Czujnik Ciepła

- Czujnik Ruchu

- Automatyczny (Podążający za graczem)

- Detonowany (klawisz E)

 

Dzięki temu stają się one bardzo korzystne (plugin jest bardzo dobry na ZP oraz 4FuN)

Tryby po kliknięciu przycisku zostały spolszczone przeze mnie :)

 

cvary

 

Podam wam tutaj tylko najważniejsze cvary co do tego pluginu :-)

 

nademodes_enable "1" // 0 - tryby wyłączone | 1 - tryby włączone

nademodes_bot_support "1" // 0 -  brak wsparcia dla botów | 1 - wsparcie dla botów

nademodes_team_play "1" // 0 - kolega z drużyny może uaktywnić granat | 1 - tylko przeciwnik może uaktywnić granat

nademodes_affect_owner "0" // 0 - granaty działają/zadają obrażenie temu kto je rzucił | 1 - nie działają na właściciela (zalecane 0)

nademodes_normal_enabled "1" // 0 - tryb normalny wyłączony | 1 - tryb normalny włączony

nademodes_proximity_enabled "1" // 0 - czujnik ciepła wyłączony | 1 - czujnik ciepła włączony

nademodes_impact_enabled "1" // 0 - natychmiastowy tryb wyłączony | 1 - natychmiastowy tryb włączony

nademodes_trip_enabled "1" // 0 - mina laserowa wyłączona | 1 - mina laserowa włączona

nademodes_motion_enabled "1" // 0 - czujnik ruchu wyłączony | 1 - czujnik ruchu włączony

nademodes_satchel_enabled "1" // 0 - detonowany wyłączony | 1 - detonowany włączony

nademodes_homing_enabled "1" // 0 - automatyczny wyłączony | 1 - automatyczny włączony

nademodes_grenade_react "1" // 0 - granaty HE nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryby

nademodes_flash_react "1" // 0 - Flashe nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryby

nademodes_smoke_react "1" // 0 - Granaty dymne nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryby

 

wymagane moduly

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <xs>

instalacja

 

Standardowa, pliki *.AMXX do addons/amxmodx/plugins

Niekoniecznie, pliki *.SMA do addons/amxmodx/scripting

Pliki *.TXT do addons/data/lang

 

download

 

W załączniku.

 

PS: Plik *.TXT jest w archiwum, ze względu iż nie mogłem go wrzucić przez załącznik: Wysyłanie zakończone niepowodzeniem.

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4

#2 ST3FAN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 27.04.2014 19:38

https://forums.allie...ad.php?p=663892 :P

 

Kiedyś to miałem na ZE, znaczy ostatnio. Ale usunąłem. Nie chce mi się szukać, powiesz w której mniej więcej linijce było miejsce do spolszczenia?


  • +
  • -
  • 0

7.png

 

5.png

 

Murzyny.pl


#3 volshebnik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.04.2014 14:47

@up:

W AMXStudio: 1628 - zmienione Mode na Tryb

3947 - nazwy trybów i jeszcze na samym początku były zmieniane w new modetext, lecz sam nie wiem po co było robione to 2 razy :P

 

EDIT: Po za tym ten plugin co ja wrzuciłem został już spolszczony przezemnie : - )

 

PS: Cvary zalecam zmieniać w pliku SMA :)


Użytkownik ScOrPiOnPL edytował ten post 28.04.2014 14:49

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych