Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

sound_mp3 Problem z kompilacja co jest nie tak


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 qiki

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
Offline

Napisano 03.06.2008 08:46

O to plugin sound_mp3, wstawialem swoje parametry do mp3 i plugin nie chce działać. Daje kod:

#include <amxmodx> 

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/wincta.mp3","sound/misc/winctaw.mp3"} 

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/winttaw.mp3","sound/misc/silnykac.mp3"} 

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") 
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
} 

public plugin_precache() 
{ 
  new i 
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) 
  precache_generic(sounds_ct[i]) 

  new u 
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) 
  precache_generic(sounds_terro[u]) 
} 

public ct() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) 
} 

public terro() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) 
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 03.06.2008 13:53

kod jest dobry lecz pisany pod amxx 1.80, komenda charsmax zastepuje w tym amxxie zbedny skrypt jednak tu masz wersje ktora bedzie dzialac pod wszystkie wersje 1.76
#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/twoj_folder/twoj_dzwiek_ct.mp3","sound/twoj_folder/twoj_dzwiek_ct.mp3","sound/twoj_folder/twoj_dzwiek_ct.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/twoj_folder/twoj_dzwiek_terro.mp3","sound/twoj_folder/twoj_dzwiek_terro.mp3","sound/twoj_folder/twoj_dzwiek_terro.mp3"}

public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSoundy","2","Sal")
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
  new i
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
  precache_generic(sounds_ct[i])

  new u
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
  precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{
  client_cmd(0,"stopsound")

  client_cmd(0, "mp3 stop")

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0,sizeof sounds_ct - 1)])
}

public terro()
{
  client_cmd(0,"stopsound")

  client_cmd(0, "mp3 stop")

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0,sizeof sounds_terro - 1)])
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych