Witam,
Napisalem nowa zabawe do JB by Cypis - Shotgun Day jest blad przy komplikacji:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
jail_sd.sma(126) : error 017: undefined symbol "cs_get_user_team"
jail_sd.sma(129) : error 017: undefined symbol "strip_user_weapons"
jail_sd.sma(130) : error 017: undefined symbol "give_item"
jail_sd.sma(132) : warning 217: loose indentation
jail_sd.sma(132) : error 017: undefined symbol "find_ent_by_owner"
jail_sd.sma(134) : error 017: undefined symbol "cs_set_weapon_ammo"
5 Errors.
Could not locate output file jail_sd.amxx (compile failed).
Plugin:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#define PLUGIN "[JB] Shotgun Day"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "pazurex"
new id_sd;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_zabawy = jail_register_game("Shotgun Day"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
}
/*
setting[1] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[1] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni
setting[1] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac
setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)
setting[1] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[1] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_sd)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - TT dostaje 500 hp i shotgun^nWalka wiezniow^nOstatni ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud
szInfo = "Dzisiaj jest Shotgun Day"; //ustawia inforamcje na hud
jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT
jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt
jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne
setting[0] = 1; //ustawia dane dnia
setting[1] = 1; //ustawia dane dnia
setting[2] = 1; //ustawia dane dnia
setting[4] = 1 //ustawia dane dnia
setting[6] = 1; //ustawia dane dnia
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_sd)
{
jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime
jail_set_game_hud(35, "Rozpoczecie zabawy za"); //35 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)
}
}
public OnGameHudTick(day, count)
{
if(count != 30)
return;
new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
strip_user_weapons(i);
give_item(i, "weapon_knife");
give_item(i, "weapon_xm1014");
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014", id) //szuka id bytu broni xm1014 u gracza o id == id
if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 700) //ustaw broni 700 ammo
}
}
public OnGameHudEnd()
{
if(jail_get_play_game_id() == id_sd)
{
jail_set_prisoners_fight(true, false, true); // wlaczenie walki dla wiezniow
}
}
Moze mi ktos wytlumaczyc blad?Trzeba sie uczyc na bledach, to jest moj trzeci plugin wiec proszę o wyrozumialosc.
Użytkownik pazurex edytował ten post 25.04.2014 18:28