Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z zabawa do, blad przy komplikacji - cs_get_user_team, strip_user_weapons, give_item inne...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 pazurex

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:WK
Offline

Napisano 25.04.2014 18:25

Witam,

Napisalem nowa zabawe do JB by Cypis - Shotgun Day jest blad przy komplikacji:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

jail_sd.sma(126) : error 017: undefined symbol "cs_get_user_team"
jail_sd.sma(129) : error 017: undefined symbol "strip_user_weapons"
jail_sd.sma(130) : error 017: undefined symbol "give_item"
jail_sd.sma(132) : warning 217: loose indentation
jail_sd.sma(132) : error 017: undefined symbol "find_ent_by_owner"
jail_sd.sma(134) : error 017: undefined symbol "cs_set_weapon_ammo"

5 Errors.
Could not locate output file jail_sd.amxx (compile failed).

 

 

Plugin:

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <jailbreak>



#define PLUGIN "[JB] Shotgun Day"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "pazurex"



new id_sd;



public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    id_zabawy = jail_register_game("Shotgun Day"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy

}



/*

setting[1] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia

setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego

setting[1] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni

setting[1] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac

setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)

setting[1] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie

setting[1] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy

*/



public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)

{    

    static szTime[12];

    if(day == id_sd)

    {

        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie

        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - TT dostaje 500 hp i shotgun^nWalka wiezniow^nOstatni ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud

        szInfo = "Dzisiaj jest Shotgun Day"; //ustawia inforamcje na hud

        

        jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT

        jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt    

        jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne

            

        setting[0] = 1; //ustawia dane dnia

        setting[1] = 1; //ustawia dane dnia

        setting[2] = 1; //ustawia dane dnia

        

        setting[4] = 1  //ustawia dane dnia

        setting[6] = 1; //ustawia dane dnia

    }

}



public OnDayStartPost(day)

{

    if(day == id_sd)

    {

        jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime

        jail_set_game_hud(35, "Rozpoczecie zabawy za"); //35 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)

    }

}



public OnGameHudTick(day, count)
{
    if(count != 30)
        return;
        
            new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
    get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
    
    for(new i=1; i<=MAX; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
            continue;
        
        strip_user_weapons(i);
        give_item(i, "weapon_knife");
        give_item(i, "weapon_xm1014");
        
    new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014", id) //szuka id bytu broni xm1014 u gracza o id == id
    if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0
    cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 700) //ustaw broni 700 ammo
    }
}




public OnGameHudEnd()

{

    if(jail_get_play_game_id() == id_sd)

    {

        jail_set_prisoners_fight(true, false, true); // wlaczenie walki dla wiezniow

    }

}

Moze mi ktos wytlumaczyc blad?Trzeba sie uczyc na bledach, to jest moj trzeci plugin wiec proszę o wyrozumialosc.


Użytkownik pazurex edytował ten post 25.04.2014 18:28


#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 25.04.2014 19:44

Nie wczytałeś bibliotek.


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.04.2014 09:29

#include fun
#include fakemeta_util
#include cstrike
PS. Nie KOMPLIKACJI ale kompilacji.
  • +
  • -
  • 0

#4 Oporowiec.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:146
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Zadupie
Offline

Napisano 26.04.2014 16:24

na sama gore kodu dodaj to:

#include fun
#include fakemeta_util
#include cstrike

Reset statystyk: http://amxx.pl/topic...statystyk-2014/

 

5392 oraz 6262 Moim autorytetem  :) 


#5 pazurex

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:WK
Offline

Napisano 26.04.2014 16:53

Dodalem i nadal nie chce kompilowac.



#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.04.2014 18:15

to podaj to co wyskakuje
  • +
  • -
  • 0

#7 pazurex

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:WK
Offline

Napisano 27.04.2014 07:17

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

jail_sd.sma(126) : error 017: undefined symbol "cs_get_user_team"
jail_sd.sma(129) : error 017: undefined symbol "strip_user_weapons"
jail_sd.sma(130) : error 017: undefined symbol "give_item"
jail_sd.sma(132) : warning 217: loose indentation
jail_sd.sma(132) : error 017: undefined symbol "find_ent_by_owner"
jail_sd.sma(134) : error 017: undefined symbol "cs_set_weapon_ammo"

5 Errors.
Could not locate output file jail_sd.amxx (compile failed).
 

 



#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.04.2014 07:42

Daj to pod #includami:
#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
juz pisalem o tym
  • +
  • -
  • 0

#9 pazurex

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:WK
Offline

Napisano 27.04.2014 16:39

#include fun
#include fakemeta_util
#include cstrike
PS. Nie KOMPLIKACJI ale kompilacji.

 

 

Dodalem i nadal nie chce kompilowac.

...



#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.04.2014 18:15

Nie chce mi sie wierzyc w to.
Przeciez te biblioteki sa w standardzie amxx.
Sproboj forumowym kompilatorem albo lokalnie.
Podrzuc przy okazji .sma pluginu
  • +
  • -
  • 0

#11 pazurex

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:WK
Offline

Napisano 27.04.2014 18:43

Załączony plik  jail_sd.sma   3,43 KB  16 Ilość pobrań
  jail_sd.amxx



#12 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.04.2014 18:50

To sie kompiluje pięknie.
Moze nie masz fun.inc (itd) w include?
  • +
  • -
  • 0

#13 pazurex

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:WK
Offline

Napisano 29.04.2014 05:00

Probowalem cos robic i teraz jest taki blad przy kompilacji:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

jail_sd.sma(36) : error 017: undefined symbol "id_zabawy"
jail_sd.sma(131) : warning 217: loose indentation
jail_sd.sma(132) : warning 217: loose indentation
jail_sd.sma(143) : warning 217: loose indentation
jail_sd.sma(143) : error 017: undefined symbol "find_ent_by_owner"

2 Errors.
Could not locate output file jail_sd.amxx (compile failed).

W załączniku jest plik .sma - pomocy!Załączony plik  jail_sd.sma   3,51 KB  9 Ilość pobrań
  jail_sd.amxx



#14 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.04.2014 06:09

id_zabawy zamien na new id_zabawy

dodaj jeszcze #include <engine>
  • +
  • -
  • 0

#15 pazurex

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:WK
Offline

Napisano 29.04.2014 06:42

Zrobilem i teraz jest tak:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

jail_sd.sma(133) : warning 217: loose indentation
jail_sd.sma(134) : warning 217: loose indentation
jail_sd.sma(145) : warning 217: loose indentation
jail_sd.sma(145) : error 017: undefined symbol "id"

1 Error.
Could not locate output file jail_sd.amxx (compile failed).

 

 



#16 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.04.2014 07:18

new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014", id)

zamien id na i


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych