@edit @notatka: to było jakoś tak 32 przy "players[33];" vs 4 "players;" data size przy kompilacji z tego co Benio pisał, więc różnica jest...
1. Różnica jest, nie napisałem, że nie, ale to jest ostatnia rzecz na jaką można zwrócić uwagę przy optymalizacji pluginu. Ilość zmiennych ma najmniej do gadania przy obciążeniu serwera.
2. Przy 32 slotach, żeby tym sposobem sprawdzać, czy dany gracz ma coś włączone, to trzeba od id odejmować 1, bo 1<<32 przekracza już zakres inta (ze znakiem), a jak jeszcze chcemy, aby istniało id = 0, to przy 32 slotach możemy ten sposób całkowicie sobie darować, no chyba, że mamy serwer postawiony na 64 bitowym systemie (nie wiem czy istnieją takie serwery i nie wiem czy amxmodx obsługuje te 64 bity).
3. No i oczywiście coś takiego możesz zastosować tylko gdy chcesz zapisywać dane 0/1, innej wartości tam nie wpiszesz.
sebul (22.04.2014 16:55):
I jeszcze jedno, stosując tylko jedną zmienną dla każdego gracza, to w przypadku gdy napiszemy coś źle i id przekroczy zakres (0 > id lub id > 32) to nie dowiemy się tego z logów, a jeśli damy tablicę, to wtedy wywali nam błąd, że indeks dla jakiejś tam wartości nie istnieje.