Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z elimiantorem z obijaniem poscikow oraz z sentrygun


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 `Apple Music

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 22.04.2014 10:30

Pomoze ktos z 2 perkami Topowicz eliminator mi nie dziala    Perk geniusz nie odbija mi pociskow  oraz w kill streak w cvarach mam dzialko ustawione na 1 a nie znika wogóle w nastepnej rundzie proszę o pomoc 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 BlanciK THC

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:73
  • GG:
  • Lokalizacja:Pole Marysi
Offline

Napisano 22.04.2014 11:02

to w pliku kilstreaki w sma ustaw cvary jak chcesz i skompiluj 


  • +
  • -
  • 0

Kupię WPLN 1s1k lub cssetti !! :)


#3 `Apple Music

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 22.04.2014 11:34

to mogl bys to zrobic 

 

ks_hpsentry "2500.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "1" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie

 

takie sa orginale vary i nie dzialaja 

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 MalySzkrab4k

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:London
Offline

Napisano 22.04.2014 23:28

to mogl bys to zrobic 

 

ks_hpsentry "2500.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "1" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie

 

takie sa orginale vary i nie dzialaja 

spróbuj usnac // sprzed remove_entity_name("sentry")

 

//remove_entity_name("sentry")

 

w Tym .sma nie widza cvara ks_sentry_remove 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych