Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Magnum123321

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 21.04.2014 00:11

Cześć wszystkim. Wraz z pomocą poradników postanowiłem napisać klasę. Miała ona mieć:

 

-odnowienie 20 hp po zabiciu wroga

-10 obrażeń więcej z m4

-podwójny skok

-1/2 HE i tu właśnie jest problem reszta opcji które dodałem działa bez problemu. Lecz 1/2 he nie. Dodałem cały kod dotyczący 1/x zabicia z he. Skompilowałem plik wszystko pięknie 0 błędów. Ale na  testach okazało się że 1/2 z kosy nie działa. Próbowałem wiele razy zabić gracza w przeciwnym teamie ani razu nie weszło. Więc jeżeli ktoś ma jakiś pomysł jak to naprawić/przerobić to proszę o odpowiedź.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
        
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[]   = "Agent";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE) | (1<<CSW_M4A1) | (1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Agent] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
    
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}
      
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
	    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
	    if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
		     cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych