Witam mam problem z wklepaniem kodu z codadmin menu do sklepiku chodzi tu o przenoszenie expa mam problem, zrobiłem menu i gdy sie wybierze przenies expa to wyskakuje na jaka klase wybieram i nic ja wiem ze to nie jest skonczone a nawet prawie nie zaczęte nie mam pojęcia jak to zrobić a się troche namęczyłem
nizej daje .sma sklepiku
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dominik"
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
new bool:norecoil[33]
new bool:autobh[33]
new OstatnieUzycie[33] = 0
new maxpl
new wybrany;
new nazwa_klasy[256];
public plugin_init() {
register_plugin("CodShop by Koong", "1.0", "Anty");
register_clcmd("say /sklep", "cmd_menu");
register_clcmd("say sklep", "cmd_menu");
register_clcmd("say /shop", "cmd_menu");
register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_PreThink")
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1);
register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
maxpl = get_maxplayers()
}
public cmd_menu(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
menu_l1(id);
}
else
{
ColorChat(id, RED, "[INFO] Aby uzywac /sklepu musisz byc zywy!");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock menu_l1(id)
{
new menu = menu_create("SKLEP By Koong", "menu_l1_h");
menu_additem(menu, "\r[COD:MW] \yHP / Armor / Amunicja");//1
menu_additem(menu, "\r[COD:MW] \yExp / Perki / Monety");//2
menu_additem(menu, "\r[COD:MW] \yDodatki");//3
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
menu_additem(menu, "\r[COD:MW] \yMenu Vipa(Test)");//4
}
menu_display(id, menu);
}
public menu_l1_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(is_user_alive(id))
menu_l2q(id);
}
case 1:
{
if(is_user_alive(id))
menu_l2e(id);
}
case 2:
{
if(is_user_alive(id))
menu_l2r(id);
}
case 3:
{
if(is_user_alive(id))
menu_vip(id);
}
}
menu_destroy(menu);
}
stock menu_l2q(id)
{
new menu = menu_create("[COD:801] HP / Armor / Amunicja:", "menu_l2q_a");
menu_additem(menu, "Apteczka \r[Dostajesz +70HP] \yKoszt: \r[10m]");//1
menu_additem(menu, "Kamizelka \r[Dostajesz +50Armoru] \yKoszt: \r[20m]");//2
menu_additem(menu, "Ammo \r[Amunicja do all broni] \yKoszt: \r[15m]");//3
menu_additem(menu, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt: \r[15m]");//4
menu_display(id, menu);
}
public menu_l2q_a(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cod_get_user_coins(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 10)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+70);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-10);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 70 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-10);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 20)
{
set_user_armor( id, get_user_armor( id ) + 50 );
cod_set_user_coins(id, kasa-20);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles 50 Kamizelki!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 15)
{
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_57mm");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_338magnum");
give_item(id,"ammo_50ae");
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles ammo do all broni!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 15)
{
give_item(id, "item_thighpack")
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles zestaw do rozbrajania!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock menu_l2e(id)
{
new menu = menu_create("[COD:801] Exp / Perki / Monety", "menu_l2e_a");
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r[25m]");//1
menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r[20m]");//2
menu_additem(menu, "Napraw Perk \r[Otrzymujesz + 5 wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r[50m]");//3
menu_additem(menu, "Kup Monety \r[Dostajesz 5m] \yKoszt: \r[5000$]");//4
menu_display(id, menu);
}
public menu_l2e_a(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cod_get_user_coins(id)
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 25)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-25);
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(1000, 3000);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 20)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-20);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 50)
{
new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
if(uszkodzenia_perku+5>=100)
{
cod_set_perk_durability(id, 100);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles +5 wytrzymalosci perku!");
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wytrzymalosc twojego perku wynosi %i", cod_get_perk_durability(id));
}
else
{
cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles +5 wytrzymalosci perku!");
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wytrzymalosc twojego perku wynosi %i", cod_get_perk_durability(id));
}
}
}
case 3:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
{
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles 5 monet!");
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-5000);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock menu_l2r(id)
{
new menu = menu_create("[COD:801] Dodatki:", "menu_l2r_a");
menu_additem(menu, "Grawitacja \r[500 Grawitacji] \yKoszt: \r[15m]");//1
menu_additem(menu, "Ciche buty \r[Nie slychac krokow] \yKoszt: \r[15m]");//2
menu_additem(menu, "Kupon \r[Losujesz Bonus] \yKoszt: \r[15m]");//3
menu_additem(menu, "No Recoil \r[Dostajesz Eliminator Rozrzutu] \yKoszt: \r[50m]");//4
menu_additem(menu, "Auto BH \r[Dostajesz Auto BH] \yKoszt: \r[20m]");//5
menu_display(id, menu);
}
public menu_l2r_a(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cod_get_user_coins(id)
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 15)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
set_user_gravity(id, 0.4);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz 500 grawitacji!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 15)
{
set_user_footsteps(id, 1);
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles ciche buty!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 15)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(1000,3000);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(100,1000);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(100,200);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(2000,5000);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!");
}
}
}
if(kasa < 15)
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 50)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
norecoil[id] = true;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles Eliminator Rozrzutu");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 20)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
autobh[id] = true;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles Auto BH");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock menu_vip(id)
{
new menu = menu_create("[COD:801] Menu Vipa:", "wybierz_klase");
menu_additem(menu, "Przenoszenie Expa \r[Przenies Expa Z Klasy na Klase] \yKoszt: \r[1000m]");//1
menu_display(id, menu);
}
public wybierz_klase(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
for(new i=1; i= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
{
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public KoniecRundy() usun()
public usun() {
for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) {
if(is_user_connected(i)) {
norecoil[i] = false;
autobh[i] = false;
}
}
}
public client_connect(id) {
OstatnieUzycie[id] = 0
set_user_info(id, "lang", "pl")
}
Nizej dam .sma codadminmenu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include
#include
#include
new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256];
public plugin_init() {
register_plugin("COD Admin Menu by MieTeK", "1.5", "MieTeK");
register_clcmd("say /codadmin", "AM", ADMIN_LEVEL_B);
register_clcmd("ile","pobierz");
}
public AM(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
return PLUGIN_HANDLED;
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rCOD Admin Menu \wby MieTeK");
new menu = menu_create(tytul, "AM_handler");
menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1
menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2
menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3
menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4
menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5
menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public AM_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
Gracz(id);
opcja = 1;
}
case 1:
{
Gracz(id);
opcja = 2;
}
case 2:
{
Gracz(id);
opcja = 3;
}
case 3:
{
Gracz(id);
opcja = 4;
}
case 4:
{
Gracz(id);
opcja = 5;
}
case 5:
{
Gracz(id);
opcja = 6;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Gracz(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}
public Gracz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);
if(opcja == 3)
wybierz_perk(id);
else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6)
wybierz_klase(id);
else
console_cmd(id, "messagemode ile");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
dawaj(id)
}
public dawaj(id)
{
if(opcja == 1)
{
cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
}
if(opcja == 2)
{
new potrzeba;
potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);
client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc));
}
}
public wybierz_klase(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
{
cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
menu_additem(menu, nazwa_klasy)
}
menu_display(id, menu);
}
public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new klasa[2][65];
if(opcja == 4)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, 0);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);
client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 5)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 6)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, 0);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);
client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wybierz_perk(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
{
cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
menu_additem(menu, nazwa_perku);
}
menu_display(id, menu);
}
public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0);
cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);
client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku);
return PLUGIN_HANDLED;
}
jakaś rada jak mam to zrobić? próbowałem prawie wszystkie kombinacje a pewnie się okaże że to banalnie proste.