Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

wklepanie kodu z codadmin menu do sklepiku coda

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.04.2014 13:35

Witam mam problem z wklepaniem kodu z codadmin menu do sklepiku chodzi tu o przenoszenie expa mam problem, zrobiłem menu i gdy sie wybierze przenies expa to wyskakuje na jaka klase wybieram i nic ja wiem ze to nie jest skonczone a nawet prawie nie zaczęte nie mam pojęcia jak to zrobić a się troche namęczyłem ;) nizej daje .sma sklepiku
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dominik"

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

new bool:norecoil[33]
new bool:autobh[33]
new OstatnieUzycie[33] = 0
new maxpl

new wybrany;
new nazwa_klasy[256];



public plugin_init() {
	register_plugin("CodShop by Koong", "1.0", "Anty");
	register_clcmd("say /sklep", "cmd_menu");
	register_clcmd("say sklep", "cmd_menu");
	register_clcmd("say /shop", "cmd_menu");
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_PreThink")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1);
	register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
	maxpl = get_maxplayers()
}

public cmd_menu(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		menu_l1(id);
	}
	else
	{
		ColorChat(id, RED, "[INFO] Aby uzywac /sklepu musisz byc zywy!");
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
stock menu_l1(id)
{
	new menu = menu_create("SKLEP By Koong", "menu_l1_h");
	
	menu_additem(menu, "\r[COD:MW] \yHP / Armor / Amunicja");//1
	menu_additem(menu, "\r[COD:MW] \yExp / Perki / Monety");//2
	menu_additem(menu, "\r[COD:MW] \yDodatki");//3
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
	{
	menu_additem(menu, "\r[COD:MW] \yMenu Vipa(Test)");//4
	}
	menu_display(id, menu);
	
}
public menu_l1_h(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(is_user_alive(id))
				menu_l2q(id);
		}
		case 1:
		{
			if(is_user_alive(id))
				menu_l2e(id);
		}
		case 2:
		{
			if(is_user_alive(id))
				menu_l2r(id);
		}
		case 3:
		{
			if(is_user_alive(id))
				menu_vip(id);
		}
	}
	menu_destroy(menu);
}
stock menu_l2q(id)
{
	new menu = menu_create("[COD:801] HP / Armor / Amunicja:", "menu_l2q_a");
	menu_additem(menu, "Apteczka \r[Dostajesz +70HP] \yKoszt: \r[10m]");//1
	menu_additem(menu, "Kamizelka \r[Dostajesz +50Armoru] \yKoszt: \r[20m]");//2
	menu_additem(menu, "Ammo \r[Amunicja do all broni] \yKoszt: \r[15m]");//3
	menu_additem(menu, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt: \r[15m]");//4
	menu_display(id, menu);
}

public menu_l2q_a(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cod_get_user_coins(id);
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 10)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+70);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-10);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 70 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-10);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
				
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
			}
		
		case 1:
		{
			if(kasa >= 20)
			{
				set_user_armor( id, get_user_armor( id ) + 50 );
				cod_set_user_coins(id, kasa-20);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles 50 Kamizelki!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				give_item(id,"ammo_762nato");
				give_item(id,"ammo_buckshot");
				give_item(id,"ammo_45acp");
				give_item(id,"ammo_556nato");
				give_item(id,"ammo_9mm");
				give_item(id,"ammo_57mm");
				give_item(id,"ammo_45acp");
				give_item(id,"ammo_338magnum");
				give_item(id,"ammo_50ae");
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles ammo do all broni!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				give_item(id, "item_thighpack")
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles zestaw do rozbrajania!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE
}
stock menu_l2e(id)
{
	new menu = menu_create("[COD:801] Exp / Perki / Monety", "menu_l2e_a");
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r[25m]");//1
	menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r[20m]");//2
	menu_additem(menu, "Napraw Perk \r[Otrzymujesz + 5 wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r[50m]");//3
	menu_additem(menu, "Kup Monety \r[Dostajesz 5m] \yKoszt: \r[5000$]");//4
	menu_display(id, menu);
}

public menu_l2e_a(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 25)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-25);
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(1000, 3000);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 20)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-20);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 50)
			{
				new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
				if(uszkodzenia_perku+5>=100)
				{
					cod_set_perk_durability(id, 100);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles +5 wytrzymalosci perku!");
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wytrzymalosc twojego perku wynosi %i", cod_get_perk_durability(id));
				}
				else
				{
					cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+5);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles +5 wytrzymalosci perku!");
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wytrzymalosc twojego perku wynosi %i", cod_get_perk_durability(id));
				}
			}	
		}
		case 3:
		{
   			if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
    			{
        		cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+5);
        		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles 5 monet!");
        		cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-5000);
   			 }
    			else
        			ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
		
		
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE
}

stock menu_l2r(id)
{
	new menu = menu_create("[COD:801] Dodatki:", "menu_l2r_a");
	menu_additem(menu, "Grawitacja \r[500 Grawitacji] \yKoszt: \r[15m]");//1
	menu_additem(menu, "Ciche buty \r[Nie slychac krokow] \yKoszt: \r[15m]");//2
	menu_additem(menu, "Kupon \r[Losujesz Bonus] \yKoszt: \r[15m]");//3
	menu_additem(menu, "No Recoil \r[Dostajesz Eliminator Rozrzutu] \yKoszt: \r[50m]");//4
	menu_additem(menu, "Auto BH \r[Dostajesz Auto BH] \yKoszt: \r[20m]");//5
	menu_display(id, menu);
}

public menu_l2r_a(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				set_user_gravity(id, 0.4);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz 500 grawitacji!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				set_user_footsteps(id, 1);
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles ciche buty!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
				
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(500,5000);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(5000,16000);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(1000,3000);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!");
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(100,1000);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
					{
						new healthbonus = random_num(100,200);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
					case 8:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(2000,5000);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!");
					}
						
				}
			}		
			if(kasa < 15)
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 50)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				norecoil[id] = true;
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles Eliminator Rozrzutu");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		case 4:
		{
			if(kasa >= 20)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				autobh[id] = true;
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles Auto BH");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
		}
		
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE
}

stock menu_vip(id)
{
	new menu = menu_create("[COD:801] Menu Vipa:", "wybierz_klase");
	menu_additem(menu, "Przenoszenie Expa \r[Przenies Expa Z Klasy na Klase] \yKoszt: \r[1000m]");//1

	menu_display(id, menu);
}


public wybierz_klase(id)
{
	new tytul[64];
	format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
	new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
	for(new i=1; i= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
		{
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}


public KoniecRundy() usun()

public usun() {
	for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) {
		if(is_user_connected(i)) {

			norecoil[i] = false;
			autobh[i] = false;

		}
	}
}
public client_connect(id) {
	OstatnieUzycie[id] = 0
	set_user_info(id, "lang", "pl")
}
Nizej dam .sma codadminmenu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include 
#include 
#include 
new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256];
public plugin_init() {
 register_plugin("COD Admin Menu by MieTeK", "1.5", "MieTeK");
 
 register_clcmd("say /codadmin", "AM", ADMIN_LEVEL_B);
 register_clcmd("ile","pobierz");
 
}
 
public AM(id)
{
 if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
  return PLUGIN_HANDLED;
 new tytul[64];
 format(tytul, 63, "\rCOD Admin Menu \wby MieTeK");
 new menu = menu_create(tytul, "AM_handler");
 menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1
 menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2
 menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3
 menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4
 menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5
 menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6
 
 menu_display(id, menu);
 
 return PLUGIN_HANDLED;
}
public AM_handler(id, menu, item)
{
 if(!is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
  
 if(item == MENU_EXIT)
 {
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
 }
 
 switch(item)
 {
  case 0:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 1;
  }
  case 1: 
  {
   Gracz(id);
   opcja = 2;
  }
  case 2: 
  {
   Gracz(id);
   opcja = 3;
  }
  case 3:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 4;
  }
  case 4:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 5;
  }
  case 5:
  {
   Gracz(id);
   opcja = 6;
  }
 }
 
 return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Gracz(id)
{
 new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
 
 for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
 {
  if(!is_user_connected(i))
   continue;
  gracz_id[n++] = i;
  new nazwa_gracza[64];
  get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
  menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
 }
 menu_display(id, menu);
}
public Gracz_handler(id, menu, item)
{
 if(item == MENU_EXIT)
 {
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
 }
 
 wybrany = gracz_id[item];
 get_user_name(wybrany, name, 32);
 
 if(opcja == 3)
  wybierz_perk(id);
 else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6)
  wybierz_klase(id);
 else
  console_cmd(id, "messagemode ile");
  
 return PLUGIN_HANDLED;
}

public pobierz(id)
{
 new text[192]
 read_argv(1,text,191)
 format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
 dawaj(id)
}
 
public dawaj(id)
{
 if(opcja == 1)
 {
  cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
  client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
 }
 if(opcja == 2)
 {
  new potrzeba;
  potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
  cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);
  
  client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc));
 }
}
public wybierz_klase(id)
{
 new tytul[64];
 format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
 new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
 for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
 {
  cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
  menu_additem(menu, nazwa_klasy)
 }
 
 menu_display(id, menu);
}
public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
 if(item++ == MENU_EXIT)
 {
  menu_destroy(menu)
  return PLUGIN_CONTINUE;
 }
 new klasa[2][65];
 
 if(opcja == 4)
 {
  new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
  cod_set_user_xp(wybrany, 0);
  cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
  cod_set_user_xp(wybrany, exp);
  client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
 }
 if(opcja == 5)
 {
  new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
  new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
  cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
  new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
  cod_set_user_xp(wybrany, exp);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
  cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
  cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
  cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
  client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
 }
 if(opcja == 6)
 {
  new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
  cod_set_user_xp(wybrany, 0);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
  cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
  cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
  cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);
  client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
 }
 return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wybierz_perk(id)
{
 new tytul[64];
 format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
 new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
 for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
 {
  cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
  menu_additem(menu, nazwa_perku);
 }
 
 menu_display(id, menu);
}
public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
 if(item++ == MENU_EXIT)
 {
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
 }
 
 cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0);
 cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);
 
 client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku);
 
 return PLUGIN_HANDLED;
}
jakaś rada jak mam to zrobić? próbowałem prawie wszystkie kombinacje a pewnie się okaże że to banalnie proste.
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych