Witam chciałbym otworzyć własny serwer i szukam cod mod'a mam już klasy i perki swoje chce je wgrać i miec juz gotowego cod mod'a do gry jaki polecicie o to jedna z klas
I czy ta klasa jest dobrze wykonana ? i pod jaki cod mod proszę podać i dziękuje
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Bond(premium)"; new const opis[] = "1/6 z USP +20 dmg niewidzialność spada gdy kuca (prawie niewidzialny) 1/3 na head'a"; new const bronie = (1<<CSW_USP); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 40; new const wytrzymalosc = 10; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNaHeadshot_TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Bond(premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public SzansaNaHeadshot_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && !random(3)) { set_user_hitzones(idattacker, this, 2); } return HAM_IGNORED; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 6) == 1) return HAM_IGNORED; }