Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

napisanie skryptu.

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 06.08.2009 18:54

czy ktos napisze skrypt w ktorym (jest tylko jeden, to jest deathrun)gdy wyjdzie terrorysta z gry mapa restartuje się ale zapamietuje czas do konca mapy który był w ostatniej rundzie przykładowo. Do konca zostało 15min. terrorysta wyszedł z gry i zamiast od poczatku mapy 20min jest dalej 15min, i gra toczy się dalej.

Z góry dzięki

#2 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 07.08.2009 09:43

podaj kod pluginu deathrun ktorego uzywasz
  • +
  • -
  • 0

#3 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 07.08.2009 21:39

Nie wiem o co ci chodzi z tym kodem ale to wersja 2.5.
Czy mam ci wysłac plik SMA? I tak i tak zedytuje zaraz i wstawie.

/***
* Link to the plugin
*
* http://forums.allied...ead.php?t=78197
*/



Co do tego pluginu, nie wiem czy to dobry plik sma, ponieważ ja ściągnąłem wersje 2.5 ale został tam usunięty ten bot który miał działać ale chodził nie tak jak ja myślałem ze będzie :)



//dowiedz się do czego służą załączniki
//Pavulon


#4 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 07.08.2009 23:16

hm. Wydaje mi sie ze podmienienia wszystkich sv_restart na sv_restartround powinno zadzialac :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 08.08.2009 21:42

Jakbys mi to zrobił bym był wdzięczny bo to jest baaaardzo duży problem :(

#6 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 09.08.2009 13:07

/***
* Link to the plugin
*
* http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=78197
*/
Powinno dzialac

//nie dawaj tak dużych ilości tekstu w poście, od tego masz załączniki.
//Pavulon

  • +
  • -
  • 0

#7 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 09.08.2009 21:14

dzięki, przetestuje i repostuje :)

A czy w tym pluginie jest "bot" jesli jest to co mam usunąć?


EDIT:
jednak nie działa ten plugin, kiedy wyjdzie terrorysta, mapa zaczyna liczyć sie od początku :(
A czy równiez mógłbyś zedytować tak żeby skasować wszsytkie linijki z życiami?

#8 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 09.08.2009 23:04

wystarczy ze wpiszesz w server.cfg

deathrun_lifesystem 0

  • +
  • -
  • 0

#9 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 10.08.2009 09:23

dzięki z tymi życiami, pewnie pomoże. A wiesz co zrobić z tymi restartami? bo ten plugin co mi dałeś nie chodzi.

[ Dodano: 10-08-2009, 22:51 ]
Sprawdziłem te życia i dalej te życia działają.
Kiedy wpisze /lifes - pisze że życia są wyłączone.
Ale te życia działają jakoś dziwnie nie zdobywam je za to że zabije np. terroryste tylko za to że wygram powyżej 16tys. kasy np. w blackjacku.

#10 rojek897

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 12.08.2009 18:40

Mam ten sam problem, czy da się takie cos zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#11 dagaaa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • GG:
  • Lokalizacja:Łuków
Offline

Napisano 12.08.2009 18:45

deathrun_lifesystem 0

To masz wpisać w amxx.cfg
  • +
  • -
  • 0

#12 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 12.08.2009 21:08

Ale ja mam wpisane kiedy wpisze /lifes pisze że zycia sa wyłączone. Zrobie screena i wam pokaze ale to mały prooblem zróbcie cosś z tym terrorysta!!!!

#13 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.08.2009 22:53

Stały mp_timelimit
v1.0

Mapa trwa tyle, ile podamy w cvarze bez względu na to, czy ktoś wyjdzie w trakcie gry czy nie.
Rzeczywisty czas może się nieco różnić od podanego.

Cvar:

mp_timelimit_fix 20


Dostępna nowa, poprawiona wersja

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#14 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 14.08.2009 00:05

Jestes moim mistrzem.
koffam cie słodziaku mua muam muah :*:* i trójeczka <3
nareszczie bd chodzić wszystko..

#15 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.08.2009 15:22

http://amxx.pl/topic...mit-vt17169.htm
  • +
  • -
  • 0

#16 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 14.08.2009 15:25

A mógłbyś poprawić żeby czas chodził "dobrze" /??

#17 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.08.2009 15:30

Właśnie to zrobiłem w v1.2 z linku w poprzednim poście. Testowałem i już mam zgodność z timeleft
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych