Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyświetlanie na czacie informacji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 avaster

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.04.2014 17:28

Mam plugin i chce aby było wyświetlona informacja zawarta w taki kodzie.

 

public Reklama(id)
{
id-=wyswietl_reklame;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wielkanocne JaJca Stworzone Przez YyyBrzuszek and ricO ");
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wszystkego najleprzego z okazji SWIAT");
}
 
jak zrobić aby wyświetlała się co rundę tak po 20 sekach
 
jest jeszcze mały błąd  warning 217: loose indentation
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Jajca Wielkanocne"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "radim edytowal ricO end YyyBrzuszek"
#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 50

new const modelitem[] = "models/w_easteregg.mdl";
new const prefix[] = "^04[BONUS]^01"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION)
	
	register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 
	
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(modelitem);
}


public PoczatekRundy()	
	kill_all_entity("paczka")


public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
	
	if( kid == vid )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
		create_itm(vid, 0)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public UzyjPaczki(id)
{
	if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) )
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	
	switch(random_num(1, 5))
	{
		case 1:
		{
			new hp = get_user_health(id);
			new losowehp = random_num(-5, -20);
			set_user_health(id, hp+losowehp)
			ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles Zbuke. Tracisz ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp)
		}
		case 2:
		{
			new hp = get_user_health(id);
			new losowehp = random_num(5, 40);
			set_user_health(id, hp+losowehp)
			ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles Swierzą pisanke. Dostales ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp)	
		}
		case 3:
		{
			new kasa = cs_get_user_money(id);
			new losowakasa = random_num(20, 5000);
			cs_set_user_money(id, kasa+losowakasa)
			ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles koszyczek z Jajcami zajaca. Dostales ^x03%i^x01 kasy!", prefix, losowakasa)	
		}
		case 4:
		{
			ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Posiadasz juz perk!", prefix)	
			if(cod_get_user_perk(id))
				return PLUGIN_HANDLED
			
			cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
		}
		case 5:
		{
			new losowyexp = random_num(30, 250);
			cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + losowyexp);
			ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles jajco z expem ^x03%i^x01", prefix, losowyexp)
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public create_itm(id, id_item){ 
	
	new Float:origins[3]
	pev(id,pev_origin,origins);
	new entit=create_entity("info_target")
	
	origins[0]+=50.0
	origins[2]-=32.0
	
	set_pev(entit,pev_origin,origins)
	entity_set_model(entit,modelitem)
	set_pev(entit,pev_classname,"paczka");
	
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); 
	set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); 
	set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
	
	engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
	
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
	
	set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
}
public fwd_touch(ent,id)
{       
	if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
	
	if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
	
	static classname[32];
	pev(ent,pev_classname,classname,31); 
	
	if(!equali(classname,"paczka")) return FMRES_IGNORED;
	
	if(pev(id,pev_button))
	{
	{
		UzyjPaczki(id)
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
	}
}
return	FMRES_IGNORED;
}
public kill_all_entity(classname[]) {
new iEnt = find_ent_by_class(-1, classname)
while(iEnt > 0) {
	remove_entity(iEnt)
	iEnt = find_ent_by_class(iEnt, classname)		
}
}

 


Użytkownik avaster edytował ten post 18.04.2014 17:30

  • +
  • -
  • 0

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 18.04.2014 17:40

event round start + set_task.

 

"Włala" xD


  • +
  • -
  • 0

#3 avaster

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.04.2014 17:55

hm kolego mało mi to mówi ja dopiero zaczynam.  :P


  • +
  • -
  • 0

#4 avaster

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.04.2014 19:10

wiesz jak to zrobić podaj kod


  • +
  • -
  • 0

#5 VertekS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:80
  • Lokalizacja:amxxpc.exe
Offline

Napisano 19.04.2014 06:50

Jak przeczytasz ten tutorial http://amxx.pl/topic...unkcje-czasowe/, to już będziesz wiedział wszystko, co wystarczy do napisania tego, co chcesz osiągnąć. Funkcję set_task umieść pomiędzy klamrami plugin_init, a public Reklama(id) na końcu kodu.


  • +
  • -
  • 0

#6 avaster

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.04.2014 10:47

kolego mam napisałem dzięki http://amxx.pl/dokumentacja/ jest tam wszysto co chciałem ale mam pytanie macie jakiś poradnik jak zacząć pisać prosty plugin np zabij 5 graczy podczas kucania lub walnij 5 hs w 1 rundzie 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych