1. Wiem że szukasz kodu, ale z tego co wiem, można chyba zablokować to przez menu admina. Lecz chyba nie dla wybranej drużyny.
3. Z tego co wiem jest od tego plugin. Nie wiem czy to o to chodzi ale masz.
public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE
// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
4.
public forward_prethink(id)
{
if(++counter[id] > MESSAGE_RATE)
{
counter[id] = 0
message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("BotVoice"))
write_byte(0)
write_byte(id)
message_end()
}
return FMRES_IGNORED
}
2. Nie wiem.
A nie prościej wyłączyć plugin w plugins.ini? Jeśli chodzi o drużyne, zmienia to istotę rzeczy. Co do 4, to wydaje mi się, że usunięcie tego kodu usunie ten "głośnik" a dodanie, doda. W 3 wziąłem jakiś kod z pluginu na BH. Lecz nwm, to jest chyba złe. :c
Użytkownik St3fan edytował ten post 26.04.2014 19:26