Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada noktowizora, radaru i autobh i ukrycie głośnika


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 killer98

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 18.04.2014 12:02

Jaki jest kod na blokadę i odblokowanie noktowizora dla ct ?

I jaki jest kod na blokadę i odblokowanie radaru dla tt?

I jaki jest kod na włączenie i wyłączenie AutoBH?

I ukrycie i włączenie głośnika http://amxx.pl/topic...nika-nad-glowa/ ?


Użytkownik killer98 edytował ten post 18.04.2014 12:09

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij rep_up.png

b_350_20_FF0000_FF0000_000000_000000.png

Moimi autorytetami są: 6262 & 10153

Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.


#2 ST3FAN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.04.2014 19:24

1. Wiem że szukasz kodu, ale z tego co wiem, można chyba zablokować to przez menu admina. Lecz chyba nie dla wybranej drużyny.

 

3. Z tego co wiem jest od tego plugin. Nie wiem czy to o to chodzi ale masz.

public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
		return PLUGIN_CONTINUE

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping

	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
		return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
} 

4. 

public forward_prethink(id)
{
    if(++counter[id] > MESSAGE_RATE)
    {
        counter[id] = 0
       
        message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("BotVoice"))
        write_byte(0)
        write_byte(id)
        message_end()
    }
    return FMRES_IGNORED
}

2. Nie wiem.

 

A nie prościej wyłączyć plugin w plugins.ini? Jeśli chodzi o drużyne, zmienia to istotę rzeczy. Co do 4, to wydaje mi się, że usunięcie tego kodu usunie ten "głośnik" a dodanie, doda. W 3 wziąłem jakiś kod z pluginu na BH. Lecz nwm, to jest chyba złe. :c


Użytkownik St3fan edytował ten post 26.04.2014 19:26

  • +
  • -
  • 1

7.png

 

5.png

 

Murzyny.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych