Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Za co odpowiada zmienna g_RestartAttempt w pluginie OnlyHS?


Najlepsza odpowiedź sebul, 19.04.2014 15:45

W warunku sprawdzającym zmienną masz przecież return, czyli gdy zmienna będzie miała wartość prawdziwą to nie wykona się funkcja "event_player_spawn" i czego tutaj nie rozumieć? Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.04.2014 10:22

Witam.

Natknąłem się na ten plugin (załącznik) i nie wiem po co  jest zmienna typu bool:g_RestartAttempt[33]

Po co ona jest? Jakoś nie moge rozkminić

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.04.2014 11:46

https://forums.allie...ead.php?t=42159
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.04.2014 19:17

No okej,
ale ona nie ma żadnego zastosowania w kodzie. Tak mi sie wydaje.
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.04.2014 19:43

Event "ResetHUD" to nie jest spawn, a dokładniej wywołuje się on nie tylko podczas spawnu.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.04.2014 09:04

Dobra.
Ale od tej zmiennej nic nie zalezy. Jesli jest true to zmien na false. Nie ma zastosowania w kodzie.
Za co wiec odpowiada?
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.04.2014 10:07

Patrzymy na ten sam kod? Bo chyba jednak zależy.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.04.2014 15:18

new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1]

public plugin_init()
{
   register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
   register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")
}

public eRestartAttempt() {
   new players[MAX_PLAYERS], num
   get_players(players, num, "a")
   for (new i; i < num; ++i)
      g_RestartAttempt[players[i]] = true
}

public eResetHUD(id) {
   if (g_RestartAttempt[id]) {
      g_RestartAttempt[id] = false
      return
   }
   event_player_spawn(id)
}
chyba na ten sam.
Tylko ze ja nie dostrzegam tego co Ty. Wytłumacz mi to po nie czaje już.
  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.04.2014 15:45   Najlepsza odpowiedź

W warunku sprawdzającym zmienną masz przecież return, czyli gdy zmienna będzie miała wartość prawdziwą to nie wykona się funkcja "event_player_spawn" i czego tutaj nie rozumieć?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.04.2014 15:52

Jaki ja tępy jestem...

A czemu tam nie ma np. PLUGIN_CONTINUE? Tylko samo return?
  • +
  • -
  • 0

#10 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 19.04.2014 16:12

http://amxx.pl/topic...zywac/?p=454197


  • +
  • -
  • 2

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych