Witam.
Mam problem. Z założenia funkcja ma pozwalać podnosić większą liczbę broni, a w rzeczywistości działa tak: można podnieść więcej broni ale tylko wtedy gdy mieliśmy wcześniej w ekwipunku tę broń którą chcemy podnieść tzn. Jeżeli leży broń i chcę ją podnieść muszę wyrzucić wszystkie bronie, podnieść tę którą chcę mieć w ekwipunku, a następnie podnieść te które wcześniej wyrzuciłem. Wie ktoś jak to naprawić?
public FM_Touch_hook(weaponbox,id) { if(id && id<=MAX && !justdropped[id] && is_user_alive(id) && !is_user_bot(id) && klasa_gracza[id] == Poszukiwacz) { new ilosc_broni = 2; switch (moc_gracza1[id]) { case 3: ilosc_broni += 5 case 2: ilosc_broni += 3 case 1: ilosc_broni += 2 } static classname[64], trash[4] pev(weaponbox,pev_classname,classname,63) if(equali(classname,"weaponbox")) { //Support for most custom models. pev(weaponbox,pev_model,classname,63) replace(classname,63,"w_"," ") replace(classname,63,".mdl","") strbreak(classname,trash,3,classname,63) format(classname,63,"weapon_%s",classname) new ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,MAX,"classname",classname) while(ent && pev_valid(ent)) { client_print(id,print_chat,"2") if(pev(ent,pev_owner)==weaponbox) { static weaponid weaponid = get_weaponid(classname) if(!cs_user_has_weapon(id,weaponid)) { new weaptype = weapon_type(weaponid) if(weaptype==1 && count_weaps(id,1)>=999 || weaptype==2 && count_weaps(id,2)>=999) { break; } justdropped[id]=true set_task(0.5,"notdropped",id) give_item(id,classname) } static classname2[32] pev(ent,pev_classname,classname2,31) blah2[id]=cs_get_weapon_ammo(ent) client_print(id,print_chat,"7") if(pev_valid(weaponbox)) engfunc(EngFunc_RemoveEntity,weaponbox) if(pev_valid(ent)) engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent) set_task(0.1,"give_ammo",id,classname2,31) break; } ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,ent,"classname",classname) } } } }