Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[TUT] 0.0% Zamieniamy na: 0%

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 15.04.2014 19:57

Witam, ten poradnik jest na odrobienie warna :)

 

Dużo osób mnie pytało jak w procentowym expie zmienić żeby z 0.0% było np: 0%.

Wystarczy tylko jedną rzecz zmienić, a o to ona: 

 

Tą formułkę:

%0.1f%%

 

Zamieniamy na:

%0.0f%%

 

Jeżeli macie jakieś problemy z tym poradnikiem a wątpię, proszę pisać ;)


  • +
  • -
  • 4

LoL, 500 postów ;D


#2 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.04.2014 21:57

akurat tego szukałem dzisiaj :) 


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#3 Ulan

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 06.05.2014 15:06

Pomocne, nie mogłem sobie z tym poradzić ;) 

 

leci + :D


  • +
  • -
  • 0

#4 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.07.2015 14:38

U mnie coś to nie działa:

makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %0.0f%% % ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent);

55337188235160489702.png


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#5 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 17.07.2015 14:54

U mnie coś to nie działa:

makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %0.0f%% % ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent);

55337188235160489702.png

 

Raz - Zaloz nowy temat.

Dwa - Podaj caly kod funkcji.

Trzy - Znikam.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.07.2015 19:18

Skoro nie ma części ułamkowej to po co robić to przez float? oO

 

Wystarczy zmienić typ zmiennej na całkowitoliczbowy, wyrzucić konwertowanie na Float i po sprawie...

 

 

 

 

 

@up up

A sprawdź:

makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %0.0f%% ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent);

Jak nadal nie to to:

makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %i%% ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent));

  • +
  • -
  • 1

#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.07.2015 17:43

działa ten:

makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %i%% ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent));

Lecz na jest liczba "0" a powinien być procent jeszcze ;)


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.07.2015 18:10

A sprawdz to:

%i%%

->

%i %%

  • +
  • -
  • 1

#9 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.07.2015 22:05

Nadal nie wyświetla znaku "%"


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#10 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 26.07.2015 22:20

może problem leży w makeStatusText

spróbuj obojętnie gdzie postawić % 


  • +
  • -
  • 1

#11 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.07.2015 22:35

Masz racje, problem leży w makeStatusText


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#12 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 26.07.2015 23:09

Masz racje, problem leży w makeStatusText


amxx.pl/topic/114721-rozwiązane-statustext-procenty/

A naa przyszlosc, proszę uzywac wyszukiwarki.
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych