Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

Plugin działa raz na mapę

edycja pluginu

Najlepsza odpowiedź neXT42, 15.04.2014 15:17

dzięki można zamknąć

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 neXT42

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Stargard
Offline

Napisano 14.04.2014 21:23

Witam posiadam plugin a dokładnie zp_extra_gravity lecz item można zakupić tylko raz na mapę proszę o edycję kodu i dopisaniu żeby można było go kupywać co rundę

 

kod:

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta_util>
 
#define PLUGIN "[ZP] Extra Item: Low Gravity"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Shaxu"
 
new const g_gravity_cost = 4
 
new g_iExtraItem , g_value
new bool:g_bHasExtraItem[33]
 
new SayText
 
public plugin_init()
{
   register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
   g_value = register_cvar("zp_gravity_value", "0.75") 
   g_iExtraItem = zp_register_extra_item("ML_GRAVITY", g_gravity_cost, ZP_TEAM_HUMAN)
   
   register_dictionary("zombie_plague.txt")
   
   SayText = get_user_msgid("SayText")
}
   
public zp_extra_item_selected(id, itemid)
{
if (itemid == g_iExtraItem)
{
if(g_bHasExtraItem[id])
{
zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + g_gravity_cost)
ChatColor(id, "!g[ZP]!y %L", id, "CMD_NOT_ITEM" )
}
else
{
g_bHasExtraItem[id] = true
fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(g_value))
}
}
}
 
stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
    new count = 1, players[32]
    static msg[191]
    vformat(msg, 190, input, 3)
 
    replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // Green Color
    replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // Default Color
    replace_all(msg, 190, "!t", "^3") // Team Color
    replace_all(msg, 190, "!t2", "^0") // Team2 Color
 
    if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
    {
        for (new i = 0; i < count; i++)
        {
            if (is_user_connected(players[i]))
            {
                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, players[i])
                write_byte(players[i]);
                write_string(msg);
                message_end();
            }
        }
    }
} 

Użytkownik neXT42 edytował ten post 14.04.2014 21:23

  • +
  • -
  • 0

#2 VertekS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:80
  • Lokalizacja:amxxpc.exe
Offline

Napisano 15.04.2014 06:56

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "[ZP] Extra Item: Low Gravity"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Shaxu"

new const g_gravity_cost = 4

new g_iExtraItem , g_value
new bool:g_bHasExtraItem[33]

new SayText

public plugin_init()
{
	register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
	register_logevent("ResetGravity", 2, "1=Round_End")
	g_value = register_cvar("zp_gravity_value", "0.5") 
	g_iExtraItem = zp_register_extra_item("ML_GRAVITY", g_gravity_cost, ZP_TEAM_HUMAN)
	
	register_dictionary("zombie_plague.txt")
	
	SayText = get_user_msgid("SayText")
}

public ResetGravity(){
	for(new i = 1; i < sizeof(g_bHasExtraItem); i++)
		g_bHasExtraItem[i] = false
}

public zp_extra_item_selected(id, itemid)
{
	if (itemid == g_iExtraItem)
	{
		if(g_bHasExtraItem[id])
		{
			zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + g_gravity_cost)
			ChatColor(id, "!g[ZP]!y %L", id, "CMD_NOT_ITEM" )
		}
		else
		{
			g_bHasExtraItem[id] = true
			fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(g_value))
		}
	}
}

stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[191]
	vformat(msg, 190, input, 3)
	
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // Green Color
	replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // Default Color
	replace_all(msg, 190, "!t", "^3") // Team Color
	replace_all(msg, 190, "!t2", "^0") // Team2 Color
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
	{
		for (new i = 0; i < count; i++)
		{
			if (is_user_connected(players[i]))
			{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, players[i])
			write_byte(players[i]);
			write_string(msg);
			message_end();
			}
		}
	}
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 neXT42

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Stargard
Offline

Napisano 15.04.2014 15:17   Najlepsza odpowiedź

dzięki można zamknąć


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych