Witam.
Szukam funkcji która zwraca ilość broni gracza, ale tylko długich (M4, AWP) oraz czy gracz ma takową broń długą wyciągniętą. Istnieje coś takiego czy trzeba się samemu bawić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.04.2014 09:36
Raczej samemu robić
1. get_user_weapons + pętla
2. get_user_weapon
Napisano 14.04.2014 10:59
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 14.04.2014 18:01
Super, dzięki sebul
Mam jeszcze takie pytanko. Jak wychwycić moment przeładowania broni. Zrobiłem tak, że jeżeli gracz wciśnie guzik do przeładowania to funkcja się odpala i działa jak trzeba. Ale jak wychwycić moment gdy gracz ma 0 ammo? Próbowałem tak:
new clip, ammo; get_user_weapon(id, clip, ammo) if((button2 & IN_RELOAD) || !ammo) set_task(2.1,"Reload",id+TASK_OFFSET);
Funkcje dodałem do cmdStart oraz prethink, ale to nie działa. Ma ktoś jakiś pomysł?
Napisano 14.04.2014 19:09
raczej && zamiast ||
Sprawdzasz
czy wciska R i nie ma ammo, a nie
czy wciska R lub nie ma ammo
+ Warto sprawdzić, czy nie istnieje już task, bo to będzie się wykonywać co klatkę gracza chyba
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 14.04.2014 19:09
Napisano 14.04.2014 21:56
Nie no jak kończy się ammo to gracz nie klika R więc warunek "czy wciska R i nie ma ammo" nie ma sensu.
Zrobiłem to już, a dokładnie znalazłem gotowy kod w modzie Huberta crysis v2.
Dzięki za pomoc, można zamknąć.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych