Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam funkcji: ile gracz posiada broni długich oraz czy gracz ma wyciągniętą broń długą.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 13.04.2014 22:47

Witam.

Szukam funkcji która zwraca ilość broni gracza, ale tylko długich (M4, AWP) oraz czy gracz ma takową broń długą wyciągniętą. Istnieje coś takiego czy trzeba się samemu bawić? ;P


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 14.04.2014 09:36

Raczej samemu robić

 

1. get_user_weapons + pętla

2. get_user_weapon


  • +
  • -
  • 1

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.04.2014 10:59

http://amxx.pl/topic...onie-w-plecaku/
Drobna modyfikacja tego oraz zmienna gdzie przypiszesz wszystkie bronie długie i będziesz miał to co chcesz.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 14.04.2014 18:01

Super, dzięki sebul :)

Mam jeszcze takie pytanko. Jak wychwycić moment przeładowania broni. Zrobiłem tak, że jeżeli gracz wciśnie guzik do przeładowania to funkcja się odpala i działa jak trzeba. Ale jak wychwycić moment gdy gracz ma 0 ammo? Próbowałem tak:

    new clip, ammo;
    get_user_weapon(id, clip, ammo)
    if((button2 & IN_RELOAD) || !ammo)
        set_task(2.1,"Reload",id+TASK_OFFSET);

Funkcje dodałem do cmdStart oraz prethink, ale to nie działa. Ma ktoś jakiś pomysł?


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#5 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 14.04.2014 19:09

raczej && zamiast ||

 

Sprawdzasz

czy wciska R i nie ma ammo, a nie

czy wciska R lub nie ma ammo

 

+ Warto sprawdzić, czy nie istnieje już task, bo to będzie się wykonywać co klatkę gracza chyba :P


Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 14.04.2014 19:09

  • +
  • -
  • 1

#6 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 14.04.2014 21:56

Nie no jak kończy się ammo to gracz nie klika R więc warunek "czy wciska R i nie ma ammo" nie ma sensu.

 

Zrobiłem to już, a dokładnie znalazłem gotowy kod w modzie Huberta crysis v2.

 

Dzięki za pomoc, można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych