Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Proszę o komplikację klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 MR_Danio

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:damian
  • Lokalizacja:Rycliki
Offline

Napisano 13.04.2014 16:28

Witam chciałbym aby ktoś mi skomplikował plik sma bo nwm na czym polega błąd i nie mogę zrobić pliku amxx prosiłbym o szybką pomoc 

 

tutaj opis mojej klasy 

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new bool:ma_klase[33];
 
#include <codmod>
 
 
new const nazwa[] = "Super Killer(Super Mega Premium)";
new const opis[] = "2pkt inteligencji zamieniaja sie w 1 dmg;
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 900;
new const kondycja = -500;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 500;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
}return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik MR_Danio edytował ten post 13.04.2014 16:35





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych