Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pluginy z danego serweraCzy da się ściągnąć pluginy z danego serwera?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Orion.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 09.04.2014 16:42

Witam.

Siedząc tak przyszła mi do głowy pewna myśl, modele, mapy itp. z danego serwera zapisują się na Naszym dysku, a jak wygląda sprawa z pluginami amxx? Również tak jest? Lub jest jakiś na to sposób? Spokojnie, nie mam złych zamiarów, to czysta ciekawość :)


  • +
  • -
  • 0

#2 same

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:131
  • Imię:Karol
Offline

Napisano 09.04.2014 16:49

Nie.


  • +
  • -
  • 0

#3 Orion.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 09.04.2014 16:56

Ale się rozpisałeś, ciągle tylko spamujesz na całym amxx, udzielasz się wszędzie ale nic nie wnosisz....

A dlaczego nie?

jak to działa?

może jakieś inne dane czy coś?


  • +
  • -
  • 0

#4 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 09.04.2014 17:05

Pluginy są ładowane do pamięci serwera i po jego stronie zostaje wykonany ich kod. W żaden sposób nie ściągają się , ani kod ani skompilowany plugin. Jedynie możesz otrzymać jako klient gotowy wynik tego kodu do twojego silnika np. dodatkowe hp.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#5 same

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:131
  • Imię:Karol
Offline

Napisano 09.04.2014 17:05

Nie, nie skopiujesz od nikogo paczki amxx ze serwera, nie masz danych .sma ani .amxx, ściągają Ci się tylko .mp3/.wav, .bsp, .mdl itd., pluginy są tylko udostępniane przez serwer.

Przykładowo - dwa serwery miałyby takie same silniki  (np. od qtm_codmod), ale różne klasy - kiedy chciałbyś wejść na X serwer, wyskoczyłoby Ci powiadomienie, że masz inną wersję qtm_codmod na swoim komputerze, a na serwerze Y mógłbyś grać.


  • +
  • -
  • 2

#6 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 09.04.2014 17:17


Przykładowo - dwa serwery miałyby takie same silniki (np. od qtm_codmod), ale różne klasy - kiedy chciałbyś wejść na X serwer, wyskoczyłoby Ci powiadomienie, że masz inną wersję qtm_codmod na swoim komputerze, a na serwerze Y mógłbyś grać.

 

Wersja silnika nie ma nic wspólnego z danymi lokalnymi gracza , taki konflikt wystąpi wtedy gdy gracz będzie miał np. model/mapę/dźwięk o takiej samej nazwie jak na serwerze ale innej zawartości. Przykład ? Dwie wersje mapy de_forge.


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#7 same

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:131
  • Imię:Karol
Offline

Napisano 09.04.2014 17:35

Ehh, mówię - 

[CZY ZAPISUJĄ SIĘ NA MOIM KOMPUTERZE] "może jakieś inne dane czy coś?"

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych