Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

[ROZWI膭ZANE] Bledy dwoch klas i pluginu po ladowaniu na serwer


Najlepsza odpowied藕 Ogen Dogen, 06.04.2014 12:30

set_task(600.0, "reklama", _, _, _, "b");

Odwo艂ujesz si臋 do funkcji "reklama" kt贸ra nie istnieje , przez to plugin g艂upieje.

L 04/05/2014 - 20:23:53: [HAMSANDWICH] Function fwSpawn_Grawitacja not found.
L 04/05/2014 - 20:23:53: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.

I z tego co widz臋 to masz ten sam problem w reszcie klas ;)

Przejd藕 do postu


  • Zamkni臋ty Temat jest zamkni臋ty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 shajba.

    Zaawansowany

  • U偶ytkownik

Reputacja: 10
Pocz膮tkuj膮cy

  • Post贸w:132
  • Lokalizacja:Ma艂opolska
Offline

Napisano 05.04.2014 19:40

Witam

 

Mam nast臋puj膮ce b艂臋dy w logach, kt贸re pokazuj膮 mi si臋 za ka偶dym razem przy zmianie mapy:

L 04/05/2014 - 20:23:53: Start of error session.
L 04/05/2014 - 20:23:53: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140405.log")
L 04/05/2014 - 20:23:53: Function is not present (function "reklama") (plugin "premium.amxx")
L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "premium.amxx")
L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_task")
L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX]    [0] premium.sma::plugin_init (line 16)
L 04/05/2014 - 20:23:53: [HAMSANDWICH] Function fwSpawn_Grawitacja not found.
L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_soap.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled!
L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/05/2014 - 20:23:53: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.
L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_pyro.amxx")
L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX]    [0] codclass_pyro.sma::plugin_init (line 32)

Plugin premium.amxx dotyczy komendy say /premium wtedy graczowi ukazuj臋 si臋 cennik klas. Dopisa艂em w plugins.ini debug po tym pluginie ale dalej nic nie da艂o. Wiem, 偶e chodzi tu o nast臋puj膮c膮 linijk臋 (set_task(600.0, "reklama", _, _, _, "b") ale jak to naprawi膰?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Premium"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Lucas"


public plugin_init()

{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /premium", "motd1")
	register_clcmd("say_team /premium", "motd1")
	set_task(600.0, "reklama", _, _, _, "b");
}

public motd1(id)

{
	show_motd( id,"premium.txt","Premium")
}

Do艂膮czam sma klas "Soap" i "Pyro" kt贸rych tak偶e dotycz膮 te b艂臋dy.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Soap";
new const opis[] = "Odporny na HeadShoty. Ma zwiekszone obrazenia z M4A1";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init() {
		register_plugin(nazwa, "1.0", "Lucas");

		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
		register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
		RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
		ma_klase[id] = true;
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}

public cod_class_disabled(id)
{
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
		ma_klase[id] = false;
}

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
		if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
				return FMRES_IGNORED;
	  
		new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
		if(!is_user_connected(iHit))
				return FMRES_IGNORED;
		if(!ma_klase[iHit])
				return FMRES_IGNORED;
	  
		set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
		return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 6.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define MAX 32

new sprite_fire,
    sprite_smoke;

new ma_klase[MAX+1], wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];

new const nazwa[]   = "Pyro";
new const opis[]    = "Posiada 1/3 na podpalenie gracza";
new const bronie    = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 35;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage2");
}


public plugin_precache()
{
	 sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
         sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}

public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
	
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public Damage(id)
{
    new attacker = get_user_attacker(id);
     if(!is_user_alive(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(ma_klase[attacker] && random_num(1, 3) == 1)
    {
        if(task_exists(id+2936))
            remove_task(id+2936);
        palenie_gracza[id] = 25;
        new data[2]
        data[0] = id
        data[1] = attacker
        set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public burning_flame(data[2])
{
    new id = data[0]
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        palenie_gracza[id] = 0
        remove_task(id+2936);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
    get_user_origin(id, origin)
    
    if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
    {
        message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
        write_byte(TE_SMOKE)
        write_coord(origin[0])
        write_coord(origin[1])
        write_coord(origin[2]-50)
        write_short(sprite_smoke)
        write_byte(random_num(15,20))
        write_byte(random_num(10,20))
        message_end()
        
        remove_task(id+2936);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(flags & FL_ONGROUND)
    {
        static Float:velocity[3]
        pev(id, pev_velocity, velocity)
        xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
        set_pev(id, pev_velocity, velocity)
    }
    cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 1.0, 0, 1<<24);
    
    message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
    write_byte(TE_SPRITE)
    write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
    write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
    write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
    write_short(sprite_fire)
    write_byte(random_num(5,10))
    write_byte(200)
    message_end()
    
    palenie_gracza[id]--
    return PLUGIN_CONTINUE;
}   
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Dzi臋ki

 

P.S. Doda艂em ca艂e kody dlatego, 偶e nie mog臋 doda膰 za艂膮cznik贸w.

 


U偶ytkownik Maniana. edytowa艂 ten post 05.04.2014 19:47

  • +
  • -
  • 0

#2 CzarnaDupa

    Najgorszy z najgorszych >.<

  • U偶ytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Post贸w:268
  • GG:
  • Imi臋:Micha艂
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 05.04.2014 20:29

Dopisz debug do wszystkich 3 plugin贸w


  • +
  • -
  • 1

#3 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidz膮cy

  • Post贸w:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imi臋:Marcin
  • Lokalizacja:D膮browa G贸rnicza
Offline

Napisano 06.04.2014 12:30   Najlepsza odpowied藕

set_task(600.0, "reklama", _, _, _, "b");

Odwo艂ujesz si臋 do funkcji "reklama" kt贸ra nie istnieje , przez to plugin g艂upieje.

L 04/05/2014 - 20:23:53: [HAMSANDWICH] Function fwSpawn_Grawitacja not found.
L 04/05/2014 - 20:23:53: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.

I z tego co widz臋 to masz ten sam problem w reszcie klas ;)


  • +
  • -
  • 2

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#4 shajba.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • U偶ytkownik

Reputacja: 10
Pocz膮tkuj膮cy

  • Post贸w:132
  • Lokalizacja:Ma艂opolska
Offline

Napisano 06.04.2014 21:49

Czyli jak to naprawi膰?
  • +
  • -
  • 0

#5 shajba.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • U偶ytkownik

Reputacja: 10
Pocz膮tkuj膮cy

  • Post贸w:132
  • Lokalizacja:Ma艂opolska
Offline

Napisano 07.04.2014 09:02

Ok ju偶 naprawi艂em.

 

W pluginie "premium" usun膮艂em:

set_task(600.0, "reklama", _, _, _, "b");

A w klasach:

 

Pyro

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage2");

Soap

 

plugin_init

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

public cod_class_enabled(id)
      

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);

public cod_class_disabled(id)
 

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  • +
  • -
  • 0




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych