#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define PLUGIN "PRZEDMIOTY" #define VERSION "1" #define AUTHOR "NoLiFeR" new Array:perk[33] new bool:maperka[33] new bool:uzyl[33]; new bool:ioid, maxPlayers; #define FORUM "[Cs-Party]" #define DMG_HE (1<<24) #define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers) public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /wzmocnij","jprdl"); register_clcmd("say_team /wzmocnij","los"); register_clcmd("say /wyjeb","wyjeb"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); } public uzyle(id) { uzyl[id] = false } public wyjeb(id){ perk[id] = false; maperka[id] = false; client_print(id,print_chat,"%s Wlasnie wyjebales Przedmiot", FORUM); } public jprdl(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED else if(uzyl[id] == true) { client_print(id,print_chat,"%s Od poprzedniego uzycia komendy nie uplynelo 5 minut!", FORUM); return PLUGIN_HANDLED } else if(maperka[id] == true) { client_print(id,print_chat,"%s Posiadasz juz Przedmiot ! Napisz /wyjeb aby sie go pozbyc", FORUM); return PLUGIN_HANDLED } else if(cs_get_user_money(id) < 10000) { client_print(id,print_chat,"%s Nie posiadasz wymaganych 10k !", FORUM); return PLUGIN_HANDLED } else { uzyl[id] = true set_task(300.0, "uzyle"); switch(random_num(1, 4)) { case 1 : { client_print(id,print_chat,"Zaraz zostanie przyznany losowy przedmiot!"); maperka[id] = true losowanie(id); } case 2: { client_print(id,print_chat,"Cos nie trafiles :>"); } case 3: { client_print(id,print_chat,"ch*ja Dostaniesz"); } case 4: { client_print(id,print_chat,"Nie wylosowales przedmiotu"); } } } return PLUGIN_HANDLED } public losowanie(id) { switch(random_num(1, 10)) { case 1 : { perk[id] = 1 } case 2 : { perk[id] = 2 } case 3 : { perk[id] = 3 } case 4 : { perk[id] = 4 } case 5 : { perk[id] = 5 } case 6 : { perk[id] = 6 } case 7 : { perk[id] = 7 } case 8 : { perk[id] = 8 } case 9 : { perk[id] = 9 } case 10 : { perk[id] = 10 } } } public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && (ioid=idattacker)) || (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid)))){ if(damagebits & DMG_BULLET){ if(perk[idattacker] == 1 || get_user_weapon(ioid)==CSW_M4A1){ damage+=10.0; } if(perk[idattacker] == 2 || get_user_weapon(ioid)==CSW_AK47){ damage+=10.0; } if(perk[idattacker] == 3 || get_user_weapon(ioid)==CSW_FAMAS){ damage+=10.0; } if(perk[idattacker] == 4 || get_user_weapon(ioid)==CSW_GALIL){ damage+=10.0; } } } SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_HANDLED; } public SpawnedEventPre(id){ if(perk[id] == 10){ if(is_user_alive(id)){ set_user_health(id, get_user_health(id) + 50); } } }// Kod nie jest jeszcze cały, więc się nie przeraźcie, będe go kończył, ale nie moge ogarnąć 19 mismatchów...
Mógłby ktoś wyjaśnić ?
Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 02.04.2014 21:37