Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Error logi z silnika CodMod MySQL by Cypis

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 01.04.2014 18:58

Witam. Używam silnika na zapis MySQL by Cypis i mam problem z error logami.

L 04/01/2014 - 18:49:15: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 04/01/2014 - 18:49:15: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 04/01/2014 - 18:49:15: [AMXX]    [0] codmodsql_bez_frakcji_2174287.sma::Item_Deploy_Post (line 1177)

Tutaj funkcja o którą się rozchodzi i zaznaczona linia :

public Item_Deploy_Post(ent) 
{
	new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	new team = get_user_team(id);
	if(team > 2)
		return;
	
	new bron = cs_get_weapon_id(ent); // linia 1177
	if(!((1<<bron) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))
	{
		new weaponname[24];
		get_weaponname(bron, weaponname, 23);
		engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
	}
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
}

Nie za bardzo wiem czego się tutaj chycić żeby to naprawić ;P

Proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#2 same

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:131
  • Imię:Karol
Offline

Napisano 04.04.2014 23:53

W plugins.ini (bądź codmod-plugins.ini - w zależności gdzie masz wpisany silnik qtm) dodaj "debug" po QTM_CodMod.amxx

QTM_CodMod.amxx debug

tak to ma wyglądać. :)


  • +
  • -
  • -3

#3 Ogen Dogen

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 06.04.2014 12:41

Displaying debug trace

To są już logi z parametrem debug :facepalm:

Ktoś ma jakieś bardziej kreatywne pomysły ?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#4 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 06.04.2014 15:34

Spójrz na pętle w plugin_init odnosząca się do tego. Tam jest po prostu maksymalnie podana wielkość bodajże 25, zaczynając od jakiejś broni. Sam miałem ten problem i przerzuciłem się na rozwiązanie z podstawowego cod moda (curweapon). Spróbuj dodać przed !((1<<bron) pev_valid(ent) i zobacz czy będą errory. Bo tu chodzi o to, że próbuje się pobrać id broni, lecz nie ma miejsca, nr tego jest poza zasięgiem w związku z ograniczeniami wprowadzonymi w pętli.

 

Ostatecznie, można wyrzucić jeszcze bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone. Choć najbardziej to skupiłbym się na pętli, zwiększając 25 do 30.


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 06.04.2014 15:36


#5 Ogen Dogen

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 12.04.2014 12:02


Spójrz na pętle w plugin_init odnosząca się do tego. Tam jest po prostu maksymalnie podana wielkość bodajże 25, zaczynając od jakiejś broni.

 

Chodzi o tą pętle ?

for(new i = CSW_P228; i <= CSW_P90; i++)

No to z tego poradnika http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/ wynika że P90 ma wartość 30 :)

 


Spróbuj dodać przed !((1<<bron) pev_valid(ent) i zobacz czy będą errory.
)>

 

Nadal są :/


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#6 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 14.04.2014 00:26

?? ale nie jestem 100 % pewny

 

public Item_Deploy_Post(ent)
{
    static id; id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
    if(!is_user_alive(id))
        return;
    
    static team; team = get_user_team(id);
    if(team > 2)
        return;
    
    static bron; bron = cs_get_weapon_id(ent);
    if(!((1<<bron) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))
    {
        new weaponname[24];
        get_weaponname(bron, weaponname, 23);
        engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
    }
    if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
        engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
}

  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#7 Ogen Dogen

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 16.04.2014 15:20

Też nic. Cały czas ta sama linijka , ale + za chęci.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#8 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 16.04.2014 22:33

Sory za odkop ale źle napisałem w up, proszę ekipę o usunięcie górnego postu.
Pozdrawiam.

Poprawione:
Sprawdź:
 
public Item_Deploy_Post(ent)
{
    static id; id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
    if(!is_user_alive(id))
        return;
    
    static team; team = get_user_team(id);
    if(team > 2)
        return;

    new bron = cs_get_weapon_id;
    if(!((1<<bron) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))
    {
        new weaponname[24];
        get_weaponname(bron, weaponname, 23);
        engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
    }
    if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
        engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
}
Pozdrawiam ;)

Użytkownik e-Skill edytował ten post 16.04.2014 22:34

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#9 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 17.04.2014 11:13

Może tak?

 

public Item_Deploy_Post(ent)
{
    static id; id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
    if(!is_user_alive(id))
        return;
    
    static team; team = get_user_team(id);
    if(team > 2)
        return;
    
    cs_get_weaponbox_type(ent);
    
    static bron; bron = cs_get_weapon_id(ent);
    if(!((1<<bron) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))
    {
        new weaponname[24];
        get_weaponname(bron, weaponname, 23);
        engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
    }
    if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
        engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
}

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#10 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 14.11.2016 20:13

Rozwiązałeś problem?

Jeśli tak, to w jaki sposób?


  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych