Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie wyrzucanie granatów

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ByQ_Pl

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Resko / Szczecin
Offline

Napisano 01.04.2014 18:01

Witam

Jest plugin blokujący wyrzucanie granatów ?

 

Chodzi o to że gdy klasa w silniku nie ma granatów, ale np. zdobędzie je z Killstreak ( Airdrop ) to po wzięciu ich te granaty znikają.

Da się tak aby one nie znikały.

 


  • +
  • -
  • 0

Steam: http://steamcommunit...561198083162160

Podziękuj za moją pomoc i postaw " + " !
Znam się na:
Modyfikacjach: Surf, ZombieMod,

Silnikach: PHPBB by Przemo, MyBB, 

ZUBsSBl.gif


#2 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.04.2014 15:36

Zmień w killstraku:

give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");			
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");

na:

cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
	cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
	cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);			
	cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);

I jeżeli nie masz w includach:

#include <amxmisc>

to dodaj.

Jedynym minusem będzie to, że granaty będziesz dostawał prawdopodobnie co każdą rundę.

Ja wykombinowałem sposób, może zostanie on skrytykowany ale działa.

Do plugin_init

register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")

I na koniec puginu:

public Koniec_Rundy()
{
	for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
		
		if(!is_user_alive(i)) continue
		cod_take_weapon(i, CSW_HEGRENADE)
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 0)
		cod_take_weapon(i, CSW_SMOKEGRENADE)
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_SMOKEGRENADE, 0)
		cod_take_weapon(i, CSW_FLASHBANG)
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_FLASHBANG, 0)
	}
}

Granaty zostaną zabrane wraz z końcem rundy i na początku kolejnej nie zostaną dodane.


Użytkownik Sqwareck edytował ten post 02.04.2014 15:37

  • +
  • -
  • 1

#3 ByQ_Pl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Resko / Szczecin
Offline

Napisano 02.04.2014 15:56

Dzięki za chęci ;)

Ale chodziło mi bardziej o samo nie wyrzucenie, Twoje rozwiązanie jest ok. Ale każda osoba co miała do czynienia z AirDropem, by co runde dostawała full pakiet granatów, a Drop jest swego rodzaju nagrodą za 10 zabić pod rząd :)

 

Ale + leci za chęci ;)

 


  • +
  • -
  • 0

Steam: http://steamcommunit...561198083162160

Podziękuj za moją pomoc i postaw " + " !
Znam się na:
Modyfikacjach: Surf, ZombieMod,

Silnikach: PHPBB by Przemo, MyBB, 

ZUBsSBl.gif






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych