Witam.
Posiadam jeden plik .mdl, a w nim jest 6 Sub-Modeli
W Sub-modelu 3 jest 5 skinów, teraz takie pytanko.. jak użyć tych skinów z submodelu ?
case CS_TEAM_T: { gTeam[id] = 1; cs_set_player_model(id, "nafarcie_modele"); set_pev(id, pev_body, 2); set_pev(id, pev_skin, random(3)); AddArray(id, WSZYSCY); AddArray(id, ZYWI); }
Jest to Jail Break by Cipis ( Najnowasza wersja od Hubera)
Jak zrobić aby poprawnie losowało skiny z submodelu 3 ?
Dziękuje za pomoc.
Dodam jeszcze , że ustawiam sub-model dla Prowadzącego i strażnika to jest wszystko dobrze.
Oczywiście straznik i prowadzący nie posiadają skina tylko odzielne submodele.
Prowadzacy - submodel 2
Straznik - Submodel 4
cs_set_player_model(id, "nafarcie_modele"); set_pev(id, pev_body, 3);
Dodałem to w ten sposób, i wszystko działa jak należy.
// EDIT
Dodam jeszcze, że ustawiłem poszukiwanego i działa jak należy.
AddPoszukiwany(attacker) { if(contain(szPoszukiwani, nazwa_gracza[attacker]) == -1) { new szTemp[512]; formatex(szTemp, charsmax(szTemp), "^n %s%s", nazwa_gracza[attacker], szPoszukiwani); copy(szPoszukiwani, charsmax(szPoszukiwani), szTemp); set_pev(attacker, pev_body, 2); set_pev(attacker, pev_skin, 4); } if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ)) remove_task(ID_DZWIEK_POSZ); dzwiek_poszukiwany(); set_task(1.0, "dzwiek_poszukiwany", ID_DZWIEK_POSZ, .flags="a", .repeat=9); }
Użytkownik Eryk172 edytował ten post 30.03.2014 19:53