Witam.
Mam problem, nie mogę skomilować pluginu QTM_CodMod (nowy)
Dodawałem ograniczenie rozdawania statystyk było max 10k inta to zmniejszyłem do max 5k, ale żeby to działało to trzbea skompilować ten plik .sma i nie daje rady wywala takie coś (przy każdym kompilatorze):
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(302) : error 017: undefined symbol "UstawPerk" QTM_CodMod.sma(304) : error 017: undefined symbol "WczytajDane" QTM_CodMod.sma(316) : error 017: undefined symbol "fm_give_item" QTM_CodMod.sma(321) : error 017: undefined symbol "fm_give_item" QTM_CodMod.sma(337) : error 017: undefined symbol "PobierzWytrzymalosc" QTM_CodMod.sma(339) : error 017: undefined symbol "PobierzZdrowie" QTM_CodMod.sma(341) : error 017: undefined symbol "PobierzKondycje" QTM_CodMod.sma(354) : error 017: undefined symbol "Display_Fade" QTM_CodMod.sma(399) : error 017: undefined symbol "SprawdzPoziom" QTM_CodMod.sma(417) : error 017: undefined symbol "UstawPerk" QTM_CodMod.sma(421) : error 017: undefined symbol "SprawdzPoziom" QTM_CodMod.sma(453) : error 017: undefined symbol "ZapiszDane" QTM_CodMod.sma(476) : error 017: undefined symbol "UstawPerk" QTM_CodMod.sma(509) : error 017: undefined symbol "SprawdzPoziom" QTM_CodMod.sma(608) : error 017: undefined symbol "WczytajDane" QTM_CodMod.sma(613) : error 017: undefined symbol "WczytajDane" QTM_CodMod.sma(748) : error 029: invalid expression, assumed zero 17 Errors. Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
Podaje tutaj mój kod sma QTM_CodMod
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <nvault> #define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod" #define VERSION "1.0-3" #define AUTHOR "QTM_Peyote" #define MAX_WIELKOSC_NAZWY 32 #define MAX_WIELKOSC_OPISU 256 #define MAX_ILOSC_PERKOW 120 #define MAX_ILOSC_KLAS 100 #define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0 #define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672 #define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768 #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832 new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90,0, 100}; new MsgScreenfade; new vault; new SyncHudObj, SyncHudObj2; new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo, cvar_doswiadczenie_za_obrazenia, cvar_doswiadczenie_za_wygrana, cvar_typ_zapisu, cvar_limit_poziomu, cvar_proporcja_poziomu, cvar_blokada_broni; new perk_zmieniony, klasa_zmieniona; new nazwy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1], opisy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1], max_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1], min_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1], pluginy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1], ilosc_perkow; new nazwa_gracza[33][64], klasa_gracza[33], nowa_klasa_gracza[33], poziom_gracza[33], doswiadczenie_gracza[33], perk_gracza[33], wartosc_perku_gracza[33]; new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33], Float:szybkosc_gracza[33], Float:redukcja_obrazen_gracza[33]; new punkty_gracza[33], zdrowie_gracza[33], inteligencja_gracza[33], wytrzymalosc_gracza[33], kondycja_gracza[33]; new bool:gracz_ma_tarcze[33], bool:gracz_ma_noktowizor[33]; new bonusowe_bronie_gracza[33], bonusowe_zdrowie_gracza[33], bonusowa_inteligencja_gracza[33], bonusowa_wytrzymalosc_gracza[33], bonusowa_kondycja_gracza[33]; new bronie_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1], zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], nazwy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1], opisy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1], pluginy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], ilosc_klas; new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP}, bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4; new bool:freezetime = true; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo = register_cvar("cod_killxp", "10"); cvar_doswiadczenie_za_obrazenia = register_cvar("cod_damagexp", "1"); // ilosc doswiadczenia za 20 obrazen cvar_doswiadczenie_za_wygrana = register_cvar("cod_winxp", "50"); cvar_typ_zapisu = register_cvar("cod_savetype", "2"); // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP cvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "200"); cvar_proporcja_poziomu = register_cvar("cod_levelratio", "35"); cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1"); register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase"); register_clcmd("say /class", "WybierzKlase"); register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy"); register_clcmd("say /classinfo", "OpisKlasy"); register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku"); register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow"); register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow"); register_clcmd("say /item", "Pomoc"); register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPerku"); register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk"); register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk"); register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty"); register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty"); register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty"); register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc"); register_clcmd("useperk", "UzyjPerku"); register_clcmd("radio3", "UzyjPerku"); register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende"); register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1); RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy"); RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound"); register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth"); register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin"); register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); vault = nvault_open("CodMod"); MsgScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj(); perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL); klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL); copy(nazwy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak"); copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Zabij kogos, aby otrzymac przedmiot"); copy(nazwy_klas[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak"); set_task(1.0, "plugin_cfg"); } public plugin_cfg() { new lokalizacja_cfg[33]; get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg)); server_cmd("exec %s/codmod.cfg", lokalizacja_cfg); server_exec(); } public plugin_precache() { precache_sound("QTM_CodMod/select.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav"); } public plugin_natives() { register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1); register_native("cod_set_user_class", "UstawKlase", 1); register_native("cod_set_user_perk", "UstawPerk", 1); register_native("cod_set_user_bonus_health", "UstawBonusoweZdrowie", 1); register_native("cod_set_user_bonus_intelligence", "UstawBonusowaInteligencje", 1); register_native("cod_set_user_bonus_trim", "UstawBonusowaKondycje", 1); register_native("cod_set_user_bonus_stamina", "UstawBonusowaWytrzymalosc", 1); register_native("cod_points_to_health", "PrzydzielZdrowie", 1); register_native("cod_points_to_intelligence", "PrzydzielInteligencje", 1); register_native("cod_points_to_trim", "PrzydzielKondycje", 1); register_native("cod_points_to_stamina", "PrzydzielWytrzymalosc", 1); register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1); register_native("cod_get_user_level", "PobierzPoziom", 1); register_native("cod_get_user_points", "PobierzPunkty", 1); register_native("cod_get_user_class", "PobierzKlase", 1); register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1); register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowie", 1); register_native("cod_get_user_intelligence", "PobierzInteligencje", 1); register_native("cod_get_user_trim", "PobierzKondycje", 1); register_native("cod_get_user_stamina", "PobierzWytrzymalosc", 1); register_native("cod_get_level_xp", "PobierzDoswiadczeniePoziomu", 1); register_native("cod_get_perkid", "PobierzPerkPrzezNazwe", 1); register_native("cod_get_perks_num", "PobierzIloscPerkow", 1); register_native("cod_get_perk_name", "PobierzNazwePerku", 1); register_native("cod_get_perk_desc", "PobierzOpisPerku", 1); register_native("cod_get_classid", "PobierzKlasePrzezNazwe", 1); register_native("cod_get_classes_num", "PobierzIloscKlas", 1); register_native("cod_get_class_name", "PobierzNazweKlasy", 1); register_native("cod_get_class_desc", "PobierzOpisKlasy", 1); register_native("cod_get_class_health", "PobierzZdrowieKlasy", 1); register_native("cod_get_class_intelligence", "PobierzInteligencjeKlasy", 1); register_native("cod_get_class_trim", "PobierzKondycjeKlasy", 1); register_native("cod_get_class_stamina", "PobierzWytrzymaloscKlasy", 1); register_native("cod_give_weapon", "DajBron", 1); register_native("cod_take_weapon", "WezBron", 1); register_native("cod_set_user_shield", "UstawTarcze", 1); register_native("cod_set_user_nightvision", "UstawNoktowizor", 1); register_native("cod_inflict_damage", "ZadajObrazenia", 1); register_native("cod_register_perk", "ZarejestrujPerk"); register_native("cod_register_class", "ZarejestrujKlase"); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new Float: velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); new Float: speed = vector_length(velocity); if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8) set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300); return FMRES_IGNORED; } public Odrodzenie(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)) set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b"); if(nowa_klasa_gracza[id]) UstawNowaKlase(id); if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public UstawNowaKlase(id) { new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]); DestroyForward(forward_handle); forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0); WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); return PLUGIN_CONTINUE; } public DajBronie(id) { for(new i=1; i < 32; i++) { if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id])) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); fm_give_item(id, weaponname); } } if(gracz_ma_tarcze[id]) fm_give_item(id, "weapon_shield"); if(gracz_ma_noktowizor[id]) cs_set_user_nvg(id, 1); new weapons[32]; new weaponsnum; get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum); for(new i=0; i<weaponsnum; i++) if(is_user_alive(id)) if(maxAmmo[weapons[i]] > 0) cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]); } public ZastosujAtrybuty(id) { redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1))); maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1); szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3; set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]); } public PoczatekRundy() { freezetime = false; for(new id=0;id<=32;id++) { if(!is_user_alive(id)) continue; Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100); set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC); switch(get_user_team(id)) { case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2"); case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start"); } } } public NowaRunda() freezetime = true; public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_health(this) <= 1) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this])); return HAM_IGNORED; } public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { new doswiadczenie_za_obrazenia = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_obrazenia); while(damage>20) { damage -= 20; doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia; } } SprawdzPoziom(attacker); return HAM_IGNORED; } public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10); if(!perk_gracza[attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; } SprawdzPoziom(attacker); return HAM_IGNORED; } public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity) { static health; health = get_msg_arg_int(1); if (health < 256) return; if (!(health % 256)) set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1); set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255); } public client_authorized(id) { UsunUmiejetnosci(id); get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63); UsunZadania(id); set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME); } public client_disconnect(id) { ZapiszDane(id); UsunUmiejetnosci(id); UsunZadania(id); } public UsunUmiejetnosci(id) { nowa_klasa_gracza[id] = 0; UstawNowaKlase(id); klasa_gracza[id] = 0; poziom_gracza[id] = 0; doswiadczenie_gracza[id] = 0; punkty_gracza[id] = 0; zdrowie_gracza[id] = 0; inteligencja_gracza[id] = 0; wytrzymalosc_gracza[id] = 0; kondycja_gracza[id] = 0; bonusowe_zdrowie_gracza[id] = 0; bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = 0; bonusowa_inteligencja_gracza[id] = 0; bonusowa_kondycja_gracza[id] = 0; maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0.0; szybkosc_gracza[id] = 0.0; UstawPerk(id, 0, 0, 0); } public UsunZadania(id) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME); remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC); } public WygranaTerro() WygranaRunda("TERRORIST"); public WygranaCT() WygranaRunda("CT"); public WygranaRunda(const Team[]) { new Players[32], playerCount, id; get_players(Players, playerCount, "aeh", Team); new doswiadczenie_za_wygrana = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_wygrana); if(get_playersnum() < 3) return; for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i]; if(!klasa_gracza[id]) continue; doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygrana; client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana); SprawdzPoziom(id); } } public KomendaOpisPerku(id) OpisPerku(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id]); public OpisPerku(id, perk, wartosc) { new opis_perku[MAX_WIELKOSC_OPISU]; new losowa_wartosc[15]; if(wartosc > -1) num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14); else format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]); format(opis_perku, charsmax(opis_perku), opisy_perkow[perk]); replace_all(opis_perku, charsmax(opis_perku), "LW", losowa_wartosc); client_print(id, print_chat, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]); client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_perku); } public OpisPerkow(id) { new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++) menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public OpisPerkow_Handle(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } OpisPerku(id, item, -1); OpisPerkow(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public OpisKlasy(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) menu_additem(menu, nazwy_klas[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]); show_menu(id, 1023, opis); return PLUGIN_CONTINUE; } public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { WczytajDane(id, i); format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); menu_additem(menu, klasa); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; nowa_klasa_gracza[id] = item; if(klasa_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } return PLUGIN_CONTINUE; } public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; new allkondycja[60]; new allinteligencja[60]; new allwytrzymalosc[60]; new allzdrowie[60]; new kondycjaa[60]; new wytrzymalosca[60]; new zdrowiea[60]; new inteligencjaa[60]; format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile przedmiotow i umiejetnosci klasy)", inteligencja_gracza[id]); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", zdrowie_gracza[id]); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje"); format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje"); format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie"); format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc"); format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje"); format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie"); format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje"); format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc"); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_additem(menu, inteligencjaa); menu_additem(menu, zdrowiea); menu_additem(menu, wytrzymalosca); menu_additem(menu, kondycjaa); menu_additem(menu, allinteligencja); menu_additem(menu, allzdrowie); menu_additem(menu, allwytrzymalosc); menu_additem(menu, allkondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); #if defined BOTY if(is_user_bot2(id)) PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random_num(8, 11)); #endif } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_int, limit_kon, limit_wyt, limit_zdr; limit_int = 5000; limit_kon = 500; limit_wyt = 10000; limit_zdr = 10000; switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt) { wytrzymalosc_gracza[id%
Jeżeli dacie radę to proszę o skompilowanie tego do pliku amxx, lub ewentualnie poprawienie błędów.
W załączniku daje mój plik sma