Paczka mojego wykonania do AmxModX 1.8.2 Windows zwierająca pluginy umilające gre oraz wciągające w nią
Nie posiada żadnym reklam.
Za każdy zgłoszony błąd/bug w paczce daję +
Pluginy:
surf.amxx /Rekordy unlimited_money.amxx /Daje nam full kasy bunnyhop.amxx /BH kontakt.amxx /Motd z kontaktem ip.amxx /Pokazuje IP graczy wymuszanie_interpu.amxx /Jak w nazwie spawn_protection_pl.amxx /Ochrona przy respawnie ad_manager.amxx /Reklamy w say'u ExpMod.amxx /ExpMod Edited By RevengeST 401lvl antyreklama.amxx /Blokuje adresy ip i strony no_fall_death.amxx /Nie zabija po upadku na ziemie bullet_damage.amxx /Pokazuje obrażenia Mariogodmode.amxx /Nie można się zabijać w mario(strefie kupowania) NoEdgeDamage.amxx /Po upadku na krawędź surfa nie zabija
amx_cvar sv_airaccelerate 1000 amx_cvar mp_timelimit 25 amx_cvar mp_buytime 999 amx_maxmoney 99999 amx_startmoney 99999 bh_enabled 1 bh_autojump 1 bh_showusage 0 kontakt_on 1 nfd_plugin 1 amx_reklama_dozwolona "forumserwera.pl" //Nie wywala za reklame przy tym adresie sv_sp 1 sv_sptime 5 sv_spmessage 1 sv_spshellthick 25 amx_kick_r1 "Kampisz" amx_kick_r2 "AFK" amx_kick_r3 "Kultura" amx_kick_r4 "Zmien nick" amx_kick_r5 "Ogarnij Ping" amx_minibans_forum "http://google.pl" // okresla forum na ktorym mozna zlozyc zazalenie amx_minibans_hudmsg "1" // okresla czy pokazywac zielony napis na hud amx_minibans_moreinfo "0" // dla developerow, loguje wiecej informacji amx_minibans_logs "1" // wlacza / wylacza logi amx_minibans_logstype "1" // rodzaj logow, 1 - loguje w logach amxx, 2 - w oddzielnym pliku amx_minibans_kickdelay "5.0" // czas, po jakim od otrzymaniu bana gracz zostanie wykopany amx_minibans_bantype "0" // na co banować graczy? 0 - wykryj automatycznie amx_minibans_bantimes "0" "30" "60" "10080" amx_minibans_reason "Czitujesz" amx_minibans_reason "Obrazasz" amx_minibans_reason "Kultura" amx_minibans_reason "Wysoki Ping" amx_minibans_reason "Reklama" Bullet_Damage_Mode 1 ;0 = Zawsze pokazuj hud ;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej) Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie Bullet_Damage_Distance 1 ;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1 ;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600) Bullet_Damage_ShowWalls 1 ;- 0 : wyłączone (domyślnie) ;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę . Bullet_Show_Spec 1 ;- 0 : Wyłączone ;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie. Bullet_Hs_Mode 1 ;- 0 : Wyłączone ;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot ;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego Color_RGB_Victim : 25000000 ;( DEFAULT = 255000000 ) ;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255] . Color_RGB_Attacker 000255000 ;( DEFAULT = 000255000 ) ;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej) Color_RGB_Ourself_Teammate 255102021 ( DEFAULT = 255102021 ) ;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej) ;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji Bullet_Text_Mode 1 ;typ textu ; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!]) ; 1 : HUD // Napis HUD Bullet_Show_Mode 1 ;( DEFAULT = Arch of Circle [3]) ;Jak obrazenia mają być pokazywane? ;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda. ;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika) ;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika) ;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu) ;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)
Poprostu wrzuć paczkę a modele do models/NoweBronie/
Modele wszystkich broni prócz auto-kamp , bez flesza i smoke.
http://www66.zippysh...65189/file.html
Modele: http://www40.zippysh...60315/file.html