/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "NovMayer";
new const opis[] = "Zabija Jedym ciosem z noza + jest szybszy !";
new const bronie = 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/
cod/w_m3.mdl");
precache_model("models/
cod/p_m3.mdl");
precache_model("models/
cod/v_m3.mdl");
//powyżej zmieniasz ścieżki do nowych modeli
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_M3) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/
cod/v_m3.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/
cod/p_m3.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_m3.mdl")) //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner]) //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/
cod/w_m3.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}