Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Natychmiastowe zabicie z noża - nie działa

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Qes, 06.04.2014 09:27

xD
Ale ja przecież napisałem że codmod usunąłem i dodałem notkę z tym.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qes

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:204
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2014 19:46

Witam,

Może mi ktoś wyjaśnić czemu ten sposób na natychmiastowe zabicie z kosy nie działa?

Klasa robiona pod cod'a bez statystyki: "Inteligencja"
 

#include <amxmodx>
#include <DR>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const nazwa[]   = "xxxxxx";
new const opis[]    = "Jest slabiej widoczny, posiada kose [1/1], ma dodatkowy skok oraz Deagle";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const grawitacja = 0;

new ma_klase[33];
new skoki[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, wytrzymalosc, grawitacja);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[xxx] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
	ma_klase[id] = true;
	
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, idinflictor);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new flags = pev(id, pev_flags);
	
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;
	
	return FMRES_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#2 Layle

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 28.03.2014 20:40

Pod includami daj:

#define DMG_BULLET (1<<1)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Layle edytował ten post 28.03.2014 20:42

  • +
  • -
  • 0

#3 Qes

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:204
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.03.2014 16:56

Nie działa.


  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#4 ThCe

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.03.2014 11:10

To ma być klasa czy perk?
  • +
  • -
  • 0

#5 Qes

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:204
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.03.2014 11:42

Klasa


  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#6 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 31.03.2014 12:37

Zobacz teraz (zabicie tylko prawym). Ta biblioteka DR jest za codmod? Jeśli tak to wywal #include <codmod>.

#include <amxmodx>

#include <DR>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <codmod>
 
new const nazwa[]   = "xxxxxx";
new const opis[]    = "Jest slabiej widoczny, posiada kose [1/1], ma dodatkowy skok oraz Deagle";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const grawitacja = 0;
 
new ma_klase[33];
new skoki[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, wytrzymalosc, grawitacja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[xxx] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
ma_klase[id] = true;
 
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
 
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Qes

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:204
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.03.2014 14:14

Nie działa.

Biblioteka DR jest to z edytowana biblioteka codmod

Tutaj podaje linka do niej

Załączony plik  DR.inc   7,35 KB  15 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#8 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 02.04.2014 16:55

Teraz powinno działać :)

 

 

#include <amxmodx>

#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <codmod>
 
new const nazwa[]   = "xxxxxx";
new const opis[]    = "Jest slabiej widoczny, posiada kose [1/1], ma dodatkowy skok oraz Deagle";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const grawitacja = 0;
 
new ma_klase[33];
 
new skoki[33];
 
 
public plugin_init()
 
{
 
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, wytrzymalosc, grawitacja);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
 
{
 
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
 
{
 
client_print(id, print_chat, "[xxx] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
 
return COD_STOP;
 
}
 
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
 
ma_klase[id] = true;
 
 
return COD_CONTINUE;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
 
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
 
{
 
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
 
return FMRES_IGNORED;
 
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
 
{
 
skoki[id]--;
 
new Float:velocity[3];
 
pev(id, pev_velocity,velocity);
 
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
 
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
 
}
 
else if(flags & FL_ONGROUND)
 
skoki[id] = 1;
 
 
return FMRES_IGNORED;
 
}

Użytkownik dredek edytował ten post 02.04.2014 16:59

  • +
  • -
  • 0

#9 Qes

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:204
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.04.2014 18:36

Nie działa.


  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#10 Layle

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 03.04.2014 08:13

Przerób sobie tą klase na swoją. Powinno działać. Najpierw przetestuj bez wprowadzania zmian.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#11 Qes

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:204
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.04.2014 13:37

Co ja mam w niej testować?
Przecież to kod który używałem już na początku. Proszę czytać temat zanim się nabije bezsensowny post.


  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#12 same

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:131
  • Imię:Karol
Offline

Napisano 05.04.2014 18:00

Zamień na to:

#include <amxmodx>
 
#include <DR>
 
#include <engine>
 
#include <hamsandwich>
 
#include <fakemeta>
 
#include <cstrike>
 
 
 
 
new const nazwa[]   = "xxxxxx";
 
new const opis[]    = "Jest slabiej widoczny, posiada kose [1/1], ma dodatkowy skok oraz Deagle";
 
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
 
new const zdrowie   = 0;
 
new const kondycja  = 0;
 
new const wytrzymalosc = 0;
 
new const grawitacja = 0;
 
 
 
new ma_klase[33];
 
new skoki[33];
 
 
 
public plugin_init()
 
{
 
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, wytrzymalosc, grawitacja);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
 
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
}
 
 
 
public cod_class_enabled(id)
 
{
 
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
 
{
 
client_print(id, print_chat, "[xxx] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
 
return COD_STOP;
 
}
 
 
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
 
ma_klase[id] = true;
 
 
 
return COD_CONTINUE;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
 
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
 
{
 
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
 
{
 
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
 
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
 
return HAM_HANDLED;
 
}
 
return HAM_IGNORED;
 
}
 
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
 
{
 
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
 
return FMRES_IGNORED;
 
 
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
 
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
 
{
 
skoki[id]--;
 
new Float:velocity[3];
 
pev(id, pev_velocity,velocity);
 
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
 
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
 
}
 
else if(flags & FL_ONGROUND)
 
skoki[id] = 1;
 
 
 
return FMRES_IGNORED;
 
}

  • +
  • -
  • 0

#13 Qes

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:204
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.04.2014 18:12

A co takiego nowego dodałeś?
Widzę że to kopia Mańka


  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#14 same

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:131
  • Imię:Karol
Offline

Napisano 05.04.2014 21:14

To popatrz dokładnie :)


  • +
  • -
  • 0

#15 Qes

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:204
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.04.2014 21:42

To jest  to samo

 

Maniek

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

Ty:

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
	cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
	return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Qes edytował ten post 05.04.2014 21:43

  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#16 same

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:131
  • Imię:Karol
Offline

Napisano 05.04.2014 23:43

Chodziło mi raczej o to:

ja

#include <amxmodx>
 
#include <DR>
 
#include <engine>
 
#include <hamsandwich>
 
#include <fakemeta>
 
#include <cstrike>
 

 

Maniek

 

#include <amxmodx>
 

#include <DR>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <cstrike>

#include <codmod>

 


  • +
  • -
  • 0

#17 Qes

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:204
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.04.2014 09:27   Najlepsza odpowiedź

xD
Ale ja przecież napisałem że codmod usunąłem i dodałem notkę z tym.


  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg