Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja broń z 1 ammo


Najlepsza odpowiedź MrBully, 30.03.2014 15:07

Cls :)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrBully

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 27.03.2014 16:34

Elo jak by wygladała funkcja że gracz ma 1 ammo i po wystrzeleniu reload i 1 amoo tak jak pojedynki na jb

skrypt pod

codmoda

 

i normalna funkcja bez  modułu codmoda

tylko piszczie tak

 

 

Biblioteki:
co dodac

 

Zmienne:

 

co dodać

 

plugin int :

 

co dodać

 

u tak dalej aby lątwiej ogarnąc kod :)




 

 


Użytkownik TheMarkerxD edytował ten post 27.03.2014 16:48

  • +
  • -
  • 0

#2 MrBully

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 27.03.2014 17:13

plus skrypcie   w codzie ze jak przeładowuje jest nieśmiertelny

ps nie moge edytować :<


Użytkownik TheMarkerxD edytował ten post 27.03.2014 17:14

  • +
  • -
  • 0

#3 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2014 17:17

Spróbuj tak:

Bib:

#include <cstrike>
#include <engine>

Rejestracja:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

Kod:

public CurWeapon(id) 
{
	new wid = read_data(2) // Id broni 
	if(wid == CSW_MP5NAVY) // jesli gracz bedzie trzymal mp5 wykona dalsze funkcje
	{
		new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id) //szuka id bytu broni mp5 u gracza o id == id
		if(weapon_id)
			cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 1)
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#4 MrBully

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 27.03.2014 18:04

 

Spróbuj tak:

Bib:

#include <cstrike>
#include <engine>

Rejestracja:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

Kod:

public CurWeapon(id) 
{
	new wid = read_data(2) // Id broni 
	if(wid == CSW_MP5NAVY) // jesli gracz bedzie trzymal mp5 wykona dalsze funkcje
	{
		new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id) //szuka id bytu broni mp5 u gracza o id == id
		if(weapon_id)
			cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 1)
	}
}

 

Heh dziala ale nie do końca xD mam 1 ammo np ja zmienie na noz i z powrotem ale mam 0 ammo strzelam bez końca xD

kod pluginu

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>




public plugin_init() {
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
    
    
    
}
public CurWeapon(id)
{
    new wid = read_data(2) // Id broni
    if(wid == CSW_DEAGLE) // jesli gracz bedzie trzymal mp5 wykona dalsze funkcje
    {
        new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id) //szuka id bytu broni mp5 u gracza o id == id
        if(weapon_id)
            cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 1)
    }
}

łap plusa i tak za próbe ale coś nie tak zrobiłeś


Użytkownik TheMarkerxD edytował ten post 27.03.2014 18:05

  • +
  • -
  • 0

#5 MrBully

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 30.03.2014 15:07   Najlepsza odpowiedź

Cls :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych