Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

usunięcie bonusu gdy gracz wyjdzie z promienia gracza.



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.03.2014 15:11

Siemka,

 

mam o to taki kod :

new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(id, "player", 250.0 , entlist, 32);
        
    for(new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        pid = entlist[i];

        if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) == get_user_team(pid) && !dostal[pid])
        {
            //jakaś tam funkcja
            dostal[pid] = true;
        }
    }

no i dajmy przykład, że chce dać info graczowi pid że wyszedł z promienia gracza id. No i właśnie jak to zrobić ;>

 


Użytkownik Szybcioor. edytował ten post 23.03.2014 15:14

  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 31.03.2014 21:53

Jedyne, co przychodzi mi do glowy, to sprawdzanie, czy gracz jest w strefie, taskiem co np. 0.5s.
  • +
  • -
  • 0

#3 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.04.2014 21:33   Najlepsza odpowiedź

przyda się : http://amxx.pl/dokum...82/entity_range


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych